پخش عمده و نمایندگی سیم و کابل سیمکو

به صورت کلی از سیم و کابل برای انتقال جریان الکتریکی استفاده می شود.سیم و کابل از مهم ترین ویژگی های ساختمان ها، پروژه های صنعتی و تجهیزات برقی می باشد.این محصولات در مدل های زیادی تولید می شوند و هر مدل برای کاربرد خاصی تولید میشود و ویژگی مختص خود را دارد.نمایندگی سیم و کابل سیمکو

 

در ایران تولیدکنندگان فراوانی در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت دارند.شرکت سیم و کابل سیمکو یکی از بزرگترین و  قدیمی ترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران می باشد.

 

مشتریان عزیز جهت خرید عمده سیم و کابل سیمکو،خرید کابل فشار قوی و فشار متوسط سیمکو، دریافت قیمت انواع سیم سیمکو و همچنین دریافت لیست قیمت سیم و کابل سیمکو با مشاورین فروش ما از طریق شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

همچنین می توانید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاوران و کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت باشید.

 

شماره موبایل:۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

خرید سیم و کابل سیمکو با قیمت ارزان:

مشتریان عزیز در زمینه خرید سیم و کابل به این نکته توجه داشته باشید که امنیت ساختمان ها و پروژه و جلوگیری از خسارت ارتباط مستقیمی با نوع سیم و کابل شما دارد،

بنابراین در خرید سیم و کابل تمرکزتان بر روی خرید محصول با قیمت پایین نباشد، بهتر می باشد که در هنگام خرید سیم و کابل کیفیت آن برایتان مهم باشد.

البته مجموعه کابلچی سعی دارد تا برندها و سیم و کابل های با کیفیت موجود در بازار را با نازلترین قیمت بازار در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

همانطور که در متن بالا ذکر شد شرکت سیم و کابل سیمکو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می باشد.همچنین دارای پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تخصصی می باشد.

این شرکت در سال ۱۳۴۷ در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز نمود. سیمکو بعد از چند سال، یعنی در سال ۱۳۵۴ کارخانه خود را به شهر رشت منتقل کرد تا در مساحتی بیشتر به فعالیت بپردازن و فعالیت خود را گسترش دهد.

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

شرکت سیمکو اولین تولید کننده کابل های زیر در ایران می باشد

  1. توليد كابل ۲۰ كيلو ولت با استفاده از تكنولوژي Gas Curing براي اولين بار در ايران
  2. توليد كابل ۶۳ كيلو ولت و اخذ گواهينامه Typetest از آزمايشگاه بين الملليKEMA كشورهلند و دريافت لوح تقدير به عنوان اولين توليد كننده اين كابل در ايران
  1. تولید کابل ۱۳۲ كيلو ولت باز هم براي اولين بار در ايران
  2. احداث خط كامل توليد كابلهاي فوق فشار قوي ۴۰۰ كيلوولت و ساخت آزمايشگاه كنترل كيفي با قابليت تست Impules تا سطح ۱۶۰۰كيلو ولت و تست ولتاژ AC تا ۵۰۰ كيلو ولت
  3. توليد كابل ۲۳۰ كيلوولت با هادي ميليكن ۱۶۰۰ ميليمترمربع و اخذ گواهينامه Type test آن از شركت CESI

 

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

 

تولیدات شرکت سیمکو:

شرکت سیم و کابل سیمکو در تولید محصولات مورد نیاز مشتریان خود از تنوع گسترده ای برخوردار می باشد.
که تولیدات آن به شرح زیر می باشد:

  1. کابل های قدرت
  2. و کابل های کنترل و ابزار دقبق
  3. کابل های هوایی و خودنگه دار
  4. و کابل های مخابراطی و کواکسیال
  5. کابل های قابل انعطاف
  6. سیم های پمپ شناور
  7. و سیم های هادی تک لایه
  8. سیم های هادی قابل انعطاف
  9. و سیم های هادی استرند شده

این بندها نیز شامل چند زیرمجموعه میشوند به طور مثال کابل های قدرت شامل کابل های فوق فشار قوی،کابل های فشار قوی، کابل های فشار متوسط، کابل های فشار صعیف می باشد.

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

 

فعالیت مجموعه کابلچی

مجموعه ما یکی از پخش کنندگان محصولات الکتریکی در بازار لاله زار تهران می باشد. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ در بازار لاله زار فعالیت خود را تحت عنوان آینور، با پخش انواع لامپ آغاز نمود.

طی حدود یک دهه فعالیت مجموعه ما، فعالیت خود را گسترش داد و در حال حاضر به پخش تخصصی انواع چراغ خیابانی ، انواع پروژکتور، پنل، کلید و پریز و انواع سیم و کابل به سراسر کشور و همچنین صادر کردن به کشورهای همسایه می پردازد.

مشتریان عزیز جهت خرید چراغ خیابانی ال ای دی و خرید چراغ خیابانی گازی بر روی لینک کلیک نمایید: خرید عمده چراغ خیابانی

مشتریان عزیز جهت خرید انواع کلید و پریز بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید عمده کلید و پریز

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل

 

ثبت سفارش در مجموعه کابلچی:

بازار لاله زار بزرگترین بورس لوازم الکتریکی در ایران می باشد. هر چند در نزدیکی بیشتر شهرستان ها کارخانه تولید سیم و کابل هست اما نازلترین قیمت تمامی محصولات الکتریکی در بازار لاله زار می باشد. در گذشته مشتریان از سراسر کشور برای خرید محصولات مورد نیاز خود با قیمت مناسب مجبور بودند تا مسافت طولانی را طی نمایند.

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو-مجموعه کابلچی در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز نمود، تا در خدمت عزیزانی باشد که در شهرستان ساکن اند و امکان خرید حضوری برایشان فراهم نیست یا سخت می باشد.مجموعه کابلچی بهترین برندهای سیم و کابل در بازار ایران را با نازلترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم نموده است.

 

مجموعه ما به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین درخدمت شما عزیزان می باشد و پاسخگوی سوالات شما عزیزان و ثبت سفارشات شما می باشد.مشتریان غزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۲۴ ساعت باشید. و اگر درخواست شما فوری می باشد با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید