خرید انواع المان نوری  و معرفی هر المان به صورت کامل

خرید المان های نوری کلبه ای و فواره ای + المان‌های نوری و نورپردازی شهری قطعا یکی از چالش‌های مدرن شهرداری‌ها است. این المان‌های نوری میتوانند دائمی باشند یا مناسبتی. برای مثال المان نوری که در ابتدای ورودی شهرها با نام شهر نصب می شود. یا المان‌های مناسبتی مذهبی که در ماه محرم یا غدیر زیبایی بخش شهر‌ها خواهند بود. المان ها در نورپردازی شهر نقش مهمی در افزایش فضاهای عمومی، تضمین ایمنی و تقویت حس اجتماعی ایفا می کند.

از طریق استفاده استراتژیک از المان‌های نوری، شهرها می توانند محیط های پر جنب و جوش، جذاب و ایمن ایجاد کنند. که تعامل اجتماعی و رشد اقتصادی را ارتقا می دهد و شیوه‌های مدرن روشنایی شهر اغلب از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کنند: مانند روشنایی متصل با استفاده از شبکه، تنظیم خودکار نور‌ها و المان‌های نوری هوشمند. این نوآوری ها شهرها را قادر می سازد تا با نیازهای در حال تغییر سازگار شوند و به سمت آینده ای زیباتر و کارآمدتر حرکت کنند و همچنین در جذب گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

المان نوری کلبه ای:

المان نوری کلبه در قطرهای مختلف ویژه فضای بسته و باز دارای ۱۰ طرح و اندازه می‌باشد و همچین در ۸ رنگ متفاوت است که می توان این رنگ ها رانیز ترکیب کرد.
کلبه های نوری بسته به محیط نصب از متریال مختلفی در ساختش به کار می رود این که فضا باز یا بسته باشد و یا اینکه در دسترس مردم هست یا فقط به صورت نمایشی از آن استفاده شود به صورت دلخواه می باشد. به طور مثال اگر محل نصب کلبه نوری در فضای آزاد میباشد باید از ریسه های ضدآب و دارای گارانتی در تولید آن استفاده کرد.

خرید المان های نوری کلبه ای و فواره ای

فواره نوری؛(دارای ۲ سال ضمانت)

ریسه ال ای دی
سوزنی و شلنگی
فواره نوری از اجزاء جدا شدنی تشکیل شده که این سادگی نصب ، حمل و نقل آسان و جلوگیری از آسیب را در این مراحل تضمین می نماید .  ریسه های ال ای دی سوزنی استفاده شده در این المان نوری تولید شرکت آبان نور پارس می باشد که در تراکم ، متراژ و رنگ ها بسته به نیاز و به صورت دلخواه تولید می گردد.
لازم به ذکر است که المان نوری فواره با سازه فلزی سبک و مقاوم و ترکیبی از ریسه های ال ای دی سوزنی تولیدی شرکت آبان نور پارس و ریسه های شلنگی لوپ لایت است. اما بسته به محیط نصب در اندازه های گوناگون به به اندازه ی دلخواه ساخته می شود.
خرید المان های نوری کلبه ای و فواره ای

کاربرد المان نوری

کاربرد المان‌های نوری محدود نیست. شما میتوانید از المان‌های نوری برای رستوران، کافه، هتل و تالار خود استفاده کنید. استفاده از المان نوری در مکان کسب شما میتواند خاطره خوبی در ذهن مشتری شما ایجاد کند. این خاطره دلنشین نقش بسزایی در بازگشت مجدد مشتری خواهد داشت و به هویت برند شما کمک زیادی خواهد کرد.

استفاده از المان نوری شهری می تواند هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران جذاب باشد. این میتواند به نفع مشاغل محلی شهر شما نیز خواهد بود. نکته حائز اهمیت این است که استفاده از المان نوری مناسب با فرهنگ شهر شما به سادگی می تواند مردم شهر شما را خوشحال کند و به زیبایی هر چه بیشتر شهر شما کمک کند.

خرید المان های نوری کلبه ای و فواره ای

مجموعه کابلچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات روشنایی و برقی در بستر اینترنت می‌باشد. این مجموعه به پخش عمده انواع محصولات روشنایی و برقی از جمله: چراغ پارکی، چراغ خیابانی، سیم و کابل، کلید اتوماتیک، کنتاکتور، انواع المان نوری، نورافکن، برج نوری، پایه چراغ خیابانی، وال واشر، لامپ ال ای دی، لامپ گازی، ترانس گازی و غیره به سراسر کشور می‌باشد. ارسال از طریق باربری و همه روزه انجام می‌گردد.

مجموعه کابلچی نمایندگی فعال محصولات زوشنایی و المان نوری می‌باشد که به پخش محصولات این شرکت با نازل‌ترین قیمت به سراسر کشور میپردازد. همراهان گرامی جهت خرید انواع المان نوری و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

تماس بگیرید