ریسه سوزنی تزئینی ۵ وات ۲۲۰ ولت در رنگ های مختلف

خرید انواع ریسه ی سوزنی ۵ وات محصولی است که متراژی برابر با ۱۰ متر دارد و دارای ۱۰۰ لامپ ال ای دی کوچک می باشد.  که این لامپ های کوچک در صورت روشن شدن  نور زیبایی را در محیط پخش کنند به همین دلیل از این ریسه سوزنی جهت تزئین در مناسبت های مختلف استفاده می شود.

به طور مثال یکی از کاربردهای این ریسه تزئینات درخت کریسمس یا اتاق کودک یا عکس های خاطره انگیز عزیزانمان است. این محصول به راحتی به برق شهر وصل می شود و با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می کند. ریسه های سوزنی دارای رنگ های زرد، سفید، مولتی کالر، سبز، قرمز و آبی می باشند که انتخاب آن ها به عهده مشتری است همچنین این ریسه محصولی وارداتی از کشور چین می باشد. راه های مختلفی برای اضافه کردن ریسه سوزنی به تزیینات وجود دارد  ریسه های نوری روشی ارزان برای زیباتر کردن یک گوشه دنج هستند. یک پناهگاه که هم برای کودکان جذاب است و هم برای بزرگ ترها، هزینه چندانی هم بر نمی دارد. همچنین می توان تاج بالای تخت خواب را با ریسه های نوری LED به زیبایی تزیین کرد.

ریسه های نوری در دکوراسیون اتاق خواب برای خیلی ها حس خوابیدن زیر نور ستاره ها را القا می کند. قرار دادن لایه ای حریری در زیر این ریسه ها، نور آن ها را ملایم تر می کند.  ریسه سوزنی تزئینی یک مدار الکتریکی قابل انعطاف است که شامل رشته سیمی است که در فاصله های یکسانی لامپ های کوچکی از آن آویزان شده است. این مدل ریسه ال ای دی ۵ وات دارای مزایای زیادی است از جمله مصرف برق بسیار پایین، تنوع نوری زیاد شامل رنگ های آفتابی، مهتابی، RGB، سبز، قرمز و آبی که به شکل سوزنی وجود دارند. همچنین این ریسه ها محیط را گرم کرده و دارای قیمتی فوق العاده مناسب وایمنی بالاتری نسبت به نسل های قبلی خود یعنی لامپ ریسه ای تنگستن می باشند. شما می توانید برای خرید ریسه تزئینی و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ریسه ی سوزنی تزئینی
خرید انواع ریسه ی سوزی ۲۲۰ ولت با قیمت مناسب
تماس بگیرید