خرید چراغ خیابانی تیر برق- پخش عمده چراغ خیابانی از مجموعه کلیدچی

خرید چراغ تیر برق-روشنایی در طول شب برای انسان متمدن امروزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، مخصوصا روشنایی معابر.چراغ خیابانی یکی از مهم ترین اقلام جهت روشنایی خیابان ها و فضاهای سرباز می باشد.از چراغ خیابانی برای روشنایی معابر شهری، معابر روستایی، اتوبان ها، فضاهای تفریحی، خرید حهت روشنایی باغ ها و املاک شخصی و… استفاده می شود.

چراغ خیابانی ها انواع مختلفی دارند و همچنین توسط تولیدکننده ها و شرکت های زیاری تولید و به بازار عرضه می گردد.مدل قدیمی این چراغ ها چراغ خیابانی گازی می باشد که در توان های مختلف تولید می گردد.چراغ خیابانی ال ای دی مدل جدید چراغ خیابانی می باشد. که بدلیل ویژگی های خاص و منحصر بفردی که دارد روزبروز استفاده از بیشتر و رایجتر می شود.در ادامه به ویژگی ها و انواع این چراغ ها و قیمت آنها خواهیم پرداخت.خرید چراغ تیر برق

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانیال ای دی، لیست قیمت چراغ خیابانی گازی در توان های مختلف و همچنین خرید چراغ خیابانی گازی، خرید چراغ خیابانی ال ای دی و همچنین خرید متعلقات چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. پنانچه درخواستتان فوری می باشد. از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

چراغ خیابانی و انواع آن

۱٫چراغ خیابانی گازی و یا HID و ۲٫چراغ خیابانی LED دو نوع مختلف چراغ خیابانی می باشند.حدود یک قرن می باشد که خیابان های سراسر جهان توسط  چراغ خیابانی گازی روشن می شوند. و اما تکنولوژی LED در قرن بیست و یکم پا به عرصه گذاشت. و همانطور که می توان حدس زد این تکنولوژی از ویژگی های جدیدتر و برتری هایی نسبت به مدل قدیمی خود برخوردار می باشد.خرید چراغ تیر برق

تکنولوژی ال ای دی بسرعت تمام ابعاد زندگی انسان ها را دربرگرفت. و حوزه روشنایی از این قضیه مستثنی نبود.چراغ خیابانی ال ای دی خود به دوشاخه تقسیم می شود، ۱٫ چراغ خیابانی smd که نور را پخش می کند و ۲٫ و چراغ خیابانی cob که نور را متمرکز میکند.

این چراغ های گازی که به آنها چراغ لاکپشتی نیز گفته می شود مدل قدیمی چراغ خیابانی می باشند.در بازار داخلی ایران سه برند تجاری گلنور، مازینور و پارس بخش عمده بازار را در اختیار دارند. برند تجاری پارس و گلنور، هر دو تولید شرکت گلنور می باشند.

لازم به ذکر می باشد که گلنور و مازینور برندهای صادراتی می باشند و به کشور های دیگر نیز صادر می شوند. و همچنین دارای تاییدیه اداره برق نیز می باشند.این چراغ ها به صورت کامل و همراه متعلقات تولید و به بازار عرضه می گردند.خرید چراغ تیر برقچراغ خیابانی پارس نیز به صورت قاب خالی تولید و روانه بازار میگردد. مشتریان و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز  و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، اقدام به تجهیز نمودن این چراغ ها نمایند. چراغ خیابانی پارس بدلیل اینکه به صورت قاب خالی می باشد، از قیمت پابینی برخوردار می باشد.و برای مشتریان عزیز مقرون بصرفه می باشد. همراهان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی چراغ خیابانی پارس و خرید کله چراغ پارس وارد نوشته لینک شده شوید.

متعلقات چراغ خیابانی

چراغ خیابانی های قدیمی به سه نوع بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید تقسیم می شوند. مدل بخار سدیم رنگ نور زرد از خود ساطع می کند. چراغ خیابانی جیوه و هلیوم رنگ سفید از خود ساطع می کنند.که مدل سدیم رایجتر می باشد و بیشتر از دو مدل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.لازم بذکر می باشد که چراغ خیابانی لاکپشتی از چراغ های ال ای دی جدید از قیمت پایین تری برخوردار می باشند.

در مجموعه کلیدچی تمامی متعلقات چراغ خیابانی (لامپ، ترانس، دستک، استارتر و…) عرضه می گردد.در زمینه ترانس با شرکت راما و شرکت آرش ترانس دو شرکت معتبر و با تولیدات با کیفیت در زمینه تولید انواع ترانس یا همان بالاست، همکاری دارد.خرید چراغ تیر برق

در زمینه لامپ های گازی با شرکت های شهاب پارس، نورافشان و نور همکاری دارد.تمامی این محصولات دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش معتبر می باشند. مجموعه یدکو نیز تمامی این برندها را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی حداقل ۱۲ ماهه پس از فروش به مشتریان عرضه می کند.

تماس بگیرید