خرید لامپ  اشکی ۷ وات LED 


 

ای لامپ ها توسط متخصصان حرفه ای و توانمند بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است که دارای پیشرفته ترین فنّاوری می باشد از ویژگی های مهم این لامپ اتصال به بلوتوث و وصل شدن به آن می توان به راحتی لامپ را روشن و خاموش نمود.

این لامپ ها از نوع لامپ ال ای دی شمعی، اشکی و حبابی است که نوع چیپ بکار رفته شده در آن از نوع LED و با مصرف انرژی کمی می باشد که موجب کاهش هزینه های برق مصرفی به میزان قابل توجهی می شود و علاوه بر مصرف بسیار پایین انرژی برق از نوردهی بالایی برخوردارند  و نورهای تولیدی بدون تشعشعات مضر ایکس و مادون قرمز منتشر می گردد به همین دلیل باعث خستگی و خیره شدن چشم نمی شود وعلاوه بر این ویژگی ها ظاهری بسار زیبا خواص هم دارند و می توان این لامپ را در محیط های خارجی و داخلی ماننده  اتاق ها، راهروها، راه پله ها، حال و پذیرایی استفاده نمود.

ویژگی های  لامپ ال ای دی اشکی ۷ وات

لامپ اشکی ۷ وات LED  دارای قابلیت استفاده با ولتاژ شهری و برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است که با این ولتاژ ورودی و توان مصرفی ۷ وات از میزان روشنایی (شار نوری) ۶۰۰ لومن بهره مند می باشد و برای تعبیه در داخل لوسترها و دیوارکوب ها گزینه ی بسیار مناسبی است که با دو رنگ نور آفتابی و مهتابی موجود می باشد و به فروش می رسد. لامپ های ال ای دی استوانه ای، شمعی و حبابی ایندوکوپ از توان مصرفی بسیار کمی برخوردار می باشند و به دلیل دارا بودن منبع نور ال ای دی روشنایی و نوردهی مطلوبی را در محیط ایجاد می نمایند و با رنگ نورهای مهتابی و آفتابی که جزء رنگ نورهای مطرح و پرطرفدار است.

لامپ های ال ای دی اشکی ۷وات شفاف
خرید لامپ های ال ای دی اشکی۷وات مدل شفاف

چیپ بکار رفته شده در لامپ ال ای دی اشکی ۷ وات از نوع LED است که میزان مصرف انرژی کمی داشته و همین موضوع منجر به کاهش مصرف برق  می گردد و با نوردهی بالا که فاقد اشعه های مضر ماوراءبنفش و مادون قرمز می باشد منجر به خستگی و آسیب به چشم و آسیب رساندن به محیط زیست نمی شود. لامپ های ال ای دی دارای عمر مفید طولانی می باشند و در اثر روشن و خاموش شدن های مکرر یا استفاده طولانی مدّت دچار افت نوردهی یا سوختگی نمی شوند و محصولات روشنایی ال ای دی  از این ویژگی مستثنی نیستند و با تنوع بالایی که در مدل ها و توان های مصرفی دارند با کیفیت ساخت و نوردهی بالا عرضه می گردند

تماس بگیرید