پروژکتور ۳۰ وات ipad smd صباترانس:

این محصول یکی از بهترین وپر کاربرد ترین تولیدات شرکت صباترانس می باشد. از جمله کاربردهای این نورافکن میتوان به کاربرد خیابانی, صنعتی  وفضاهای سبزو کارگاهی,, نورپردازی مکان های بزرگ و عمومی و… اشاره نمود. کاربرد دیگر پروژکتورها زیباسازی است. این روزها، از پروژکتورها برای نورپردازی نمای ساختمانها، فروشگاهها و حتی در روشنایی و جلب توجه مغازه های کوچک استفاده میکنند و یا در فضاهای باز مثل پارک برای نور پردازی استفاده میشود و یا در خیابان ها برای زیبایی از این محصولاستفادهمی شود. تا پایان اين مقاله با ما باشیددر ادامه به معرفی و ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

و همچنین لازم به ذکر است که این پروژکتور و تمامی محصولات شرکت صباترانس دارای یک سال گارانتی تعمیر می باشد.

همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت پروژکتور صhttps://cablchi.com/wp-login.phpباترانس و یا استفاده از مشاوره رایگان  مافرم مشاوره  و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۸ ساعت کاری باشید از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

ویژگی‌های مهم پروژکتور ۳۰ وات ipad smd صباترانس

 

# بازه توان مصرفی : ۲۱ تا ۵۰ وات

# ولتاژ: ۲۲۰ولت

# توان:۳۰ وات

# جنس محافظ : شیشه

# شکل : چراغ پروژکتور و وال واشر

# ابعاد: ۲۰x۵x۱۵ سانتی‌متر

# وزن: ۸۵۰ گرم

# بازه توان مصرفی: ۲۱ تا ۵۰ وات

# جنس محافظ: شیشه

# شکل: چراغ پروژکتور و وال واشر

# نوع پایه: سیمی

# درجه محافظت: IP ۶۶

ثبت سفارش

مجموعه کابل چی پخش کننده عمده محصولات روشنایی یکی از پخش کنندگان لوازم روشنایی در بازار لاله زار تهران می‌باشد که از سال ۹۲ در این عرصه شروع به فعالیت کرده این مجموعه با داشتن نمایندگی بسیاری از برندهای محبوب و پرفروش سعی دارد این برندها را با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

همراهان عزیز جهت خرید پروژکتور ۳۰ وات ipad smd صباترانس و همچنین دریافت لیست قیمت صبا ترانس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس کارشناسان فروش  باشید و یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

 

تماس بگیرید