خرید چراغ تیر برق-چراغ خیابان یکی از مهم‌ترین اقلام و ابزارهای تامین روشنایی در معابر و خیابانها می باشد. چراغ خیابانی از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته است. تاریخچه چراغ خیابانی ثابت به سه هزار سال پیش در پکن چین برمیگردد. و هر بار بسته به شرایط و پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر یافته است. و هر بار ورژن بهتر و با کیفیت و کارایی بیشتری تولید شده.

چراغ خیابانی برای تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر جاده های فرعی، شریانی بزرگراه ها، تامین روشنایی معابر روستایی و همچنین پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید چراغ تیر برق
چراغ خیابانی ستاره گلنور
[box shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”center;” ]دریافت لیست قیمت سیم و کابل[/box]

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شرکت های تولید کننده چراغ خیابانی و کیفیت و قیمت آنها بپردازیم. در این مقاله با ما همراه باشید .

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید جهت دریافت کاتالوگ و قیمت انواع چراغ خیابانی و یا خرید چراغ تیر برق فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.مشاورین فروش در مجموعه تا بریتیش در سریعترین زمان ممکن با شما عزیزان تماس خواهند گرفت . چنانچه  درخواستتان فارسی می باشد از طریق شماره های موجود در بخش تماس با ما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید چراغ تیر برق

از جمله موفق ترین شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکت گلنور، شرکت مازینور، صبا ترانس، پارس شهاب، افراتاب، پارس نوران، اطلس نور، پارس شعاع توس، دایانو و…

چراغ خیابانی تیر برق
چراغ خیابانی فروزان گلنور

که به جرأت می‌توان گفت شرکت گلنور موفق ترین شرکت در ایران بوده است . شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی در ایران میباشد. و همچنین چراغ خیابانی های مدل ستاره گلنور پرفروش ترین چراغ خیابانی ال ای دی در ایران میباشد که تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

این شرکت علاوه بر تامین بازار داخلی محصولات خود را به دیگر کشورهای خاورمیانه نیز صادر می نماید . گلنور چنان از محصولات خود از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که چرا خیابانی های بازی خود را به مدت دوسال چراغ خیابانی ال ای دی ۳ و ۵ سال گارانتی می نماید.

 

چراغ خیابانی سی او بی
چراغ خیابانی COB
تماس بگیرید