خرید چراغ خیابانی-چراغ خیابانی از اصلی ترین منابع تأمین کننده نور و روشنایی در خیابانها، اتوبان ها و معابر می باشد. این ابزارهای تامین کننده ی نور از گذشته تا کنون با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به شکل های مختلفی تغییر شکل یافته‌اند.

انتخاب چراغ خیابانی مناسب و تامین روشنایی خیابان‌ها، اتوبانها، معابر و فضاهای سبز و غیره در طراحی های شهری از مهمترین موضوعات می باشد. چراغ خیابانی علاوه بر تأمین روشنایی، تامین امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه، سبب کاهش جرائم و کاهش تصادفات رانندگی و… را نیز میشود.از دیگر منابع تامین کننده روشنایی معابر و فضاهای شهری می توان به چراغ های پارکی، چراغ پارکتی، چراغ چمنی، پروژکتورها چراغ چمنی و… اشاره نمود‌.

قیمت چراغ خیابانی کیهان گلنور گلنور
چراغ خیابانی کیهان

مشتریان عزیز کابلچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت انواع چراغ خیابانی، فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری میباشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

انواع چراغ خیابانی

در حال حاضر چراغ خیابانی به دو دسته کلی چراغ خیابانی hId یا همان چراغ خیابان گازی و چراغ خیابانی ال ای دی تقسیم می شوند .

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]لیست قیمت سیم و کابل[/hwgold-dash]

 

چراغ خیابانی سی او بی
چراغ خیابانی COB

چراغ خیابانی گازی

این چراغ خیابانی خود نیز به سه دسته چراغ خیابانی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی متال هالید تقسیم می شود. از بهترین شرکت های تولید کننده چراغ خیابانی گازی می‌توان به شرکت مازی نور و شرکت گلنور اشاره کرد. و همچنین شرکت گلنور تحت دو برند تجاری پارس و گلنور( با توجه به شرایط بازار ) به تولید چراغ خیابانی گازی می پردازد.

چراغ خیابانی تیر برق
چراغ خیابانی فروزان گلنور

چراغ خیابانی ال ای دی

این چراغ خیابانی نیز به دو دسته چراغ خیابانی اس ام دی و چراغ خیابانی سی‌ او‌ بی تقسیم می شود. این چراغ خیابانی طرح جدی چراغ های خیابانی میباشد. استفاده از این چراغ در ایران قدمت زیادی ندارد اما بعد از ورود به ایران به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

تماس بگیرید