خرید چراغ خیابانی سپهر گلنور با نازلترین قیمت

معرفی چراغ خیابانی سپهرویژگی ها:خرید چراغ خیابانی سپهر گلنور

خرید چراغ خیابانی سپهر گلنور با نازلترین قیمت و پخش به سراسر  میهن عزیزمان شرکت گلنور یکی از بهترین  و به صرفه  تولید، تولید کنندگان چراغ خیابانی در ایران می‌باشد که به تولید انواع چراغ‌های خیابانی و محصولات روشنایی با نازل‌ترین قیمت و کیفیت عالی و طراحی زیبا می‌پردازد. این شرکت بزرگ‌ترین تولید کننده چراغ خیابانی در خاورمیانه می باشد.

در ادامه به معرفی چراغ خیابانی ۴۰۰ وات سپهر، تولید شده شرکت گلنور میپردازیم.

 

 

 

 

خرید چراغ خیابانی سپهر گلنور

 

 چراغ خیابانی سپهر

چراغ خیابانی سپهر با داشتن ظاهري  بسیار زيبا و ويژگی های خاص به يکی از بهترين انتخاب ها در محدوده توان ۴۰۰ وات تبديل شده است.

این چراغ خیابانی، چراغی است که در آن سعی شده که به ساده‌ترين شکل ممکن و با بهترين عملکرد، دسترسي به قطعات، تعميرات و باز و بسته کردن قطعات، امکان پذير باشد که این موضوعبسیارحائزاهمیتاستدر عرصه ی تعميرات. تعويض قطعات الکتريکي و لامپ در اين چراغ بسيار آسان می باشد. هم چنین با توجه به سفارش مشتری جهت نیاز به پخش نور مناسب برای مکان خاص، امکان جابجایی لامپ در داخل رفلکتورها هم وجود دارد.

قیمت چراغ خیابانی سپهر گلنور

از جمله ويژگی های بارز اين چراغ می توان به پخش نور مناسب،  و یکسان که چشم را ازیت نمی کند. سبک بودن چراغ که عمليات نصب چراغ را راحت تر کرده و مهم تر از همه، باز  و بسته شدن در چراغ از بالا و به سمت کنار (راست) که منجر به سادگي تعميرات و ايمنی بيشتر مي‌شود، اشاره کرد.

ویژگی ها:

قابلیــت تعویــض و تعمیــر قطعــات الکتریکــی و لامــپ بــه صــورت کیتــی

قابلیت استفاده از حباب سکوریت محدب

قابلیت جابه جایی لامپ در رفلکتور برای دســتیابی به پخش نورهای متفاوت

استفاده از شیشه سکوریت شفاف جهت آلودگی نــوری کم تر و ضریب نگهداری بالاتر

درجه محافظت بالا و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی وتنش مکانیکی

امکان استفاده در شرایط دمایی و آب و هوایی متفاوت

 

خرید چراغ خیابانی سپهر گلنور

مجموعه کابل چی به پخش عمده محصولات روشنایی و انواع چراغ خیابانی با مناسب ترین قیمت به سراسر میهن عزیزمان می‌پردازد. مشتریان عزیز جهت دریافت قیمت چراغ خیابانی سپهر گلنور و همچنین دریافت لیست قیمت گلنور  می توانید با کارشناسان ما در حوزه ی فروش انواع سیم و کابل کلید و پریز و پروژکتور وانواع چراغ‌های خیابانی با دسته هایش وانواع چراغ‌های خورشیدی انواع لامپ  های اشکی و حبابی و انواع لامپ ادیسونی و….از طریق شماره‌های موجود در سایت ارتباط حاصل فرمایید.

روز و روزگار بر شما خوش.

تماس بگیرید