خرید چراغ خیابانی گلنور-روشنایی یکی از مهمترین عناصر در دنیای متمدن و زندگی امروز ما میباشد. که زندگی بدون آن عملا امکان ناپذیر می باشد. تامین روشنایی خیابان‌ها یکی از مهمترین شاخه های روشنایی می باشد. که به راحت شدن عبور و مرور در شب کمک می کند تامین امنیت عابران، کاهش جرایم کاهش تصادفات رانندگی در شهرها و غیره کمک میکند.

خرید چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی در ایران و خاورمیانه می باشد. از جمله تولیدات این شرکت میتوان به چراغ خیابان گازی، چراغ خیابانی ال ای دی انواع چراغ پارکی، چراغ های صنعتی و ضد گرد و غبار، وال واشر باشه و غیره اشاره نمود. چراغ خیابانی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد، که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت . مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت محصولات گلنور و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

خرید چراغ خیابانی ستاره گلنوز

چراغ خیابانی ستاره پرفروش ترین محصول شرکت گلنور می باشد . این چراغ خیابانی از نوع ال ای دی smd می باشد که به صورت تخصصی با هدف روشنایی معابر شهری، فرعی، شریانی و جاده‌ای طراحی و تولید شده است. طراحان چراغ خیابانی ستاره گلنور توانسته اند با به میزان ۷۰ درصد مصرف انرژی این محصول را کاهش دهند. و با کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات به عنوان یک چراغ کارآمد در صنعت روشنایی مورد استفاده قرار بگیرد .

 

 

"قیمت

چراغ خیابانی کیهان

چراغ خیابانی کیهان نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت گلنور می باشد . استفاده از این چراغ نیست برای روشنایی معابر های اصلی و فرعی خیابان ها و جاده های بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ خیابانی از چراغ های قدیمی یا همان چراغ های خیابانی گازی میباشد که با استفاده از لامپ های گازی روشن میشود. لامپ های گازی عبارتند از بخار سدیم بخار جیوه و متال هالید. این چراغ خیابانی نوع قدیمی چراغ های خیابانی میباشد که با روی کار آمدن چراغ های ال ای دی استفاده از آن‌ها کمتر شده است.

"قیمت

 

ولی به دلیل قیمت پایین تر این چراغ ها نسبت به چراغ های ال ای دی هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. این چراغ خیابانی های دارای دو سال گارانتی میباشند.

چراغ خیابانی سهیل

چراغ خیابانی سهیل نیز یکی از انواع چراغ خیابانی تولید شده توسط شرکت گلنور میباشد . این چراغ خیابانی نیز از تکنولوژی LED smd بهره می برندو و برای تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر فرعی و اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.  این چراغ نیز دارای ۳ سال گارانتی میباشد. و قیمت آن نسبت به چراغ خیابانی ستاره پایین تر است

 

قیمت چراغ خیابانی سهیل گلنور
چراغ خیابانی سهیل

همراهان عزیز کابل چین جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین جهت خرید چراغ خیابانی گلنور با نازلترین قیمت فرم مشاوره و فروش را پر نمایید . مشاورین فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید سیم و کابل

تماس بگیرید