خرید کابل خودنگهدار ماهان | کابل خودنگهدار در چند سال گذشته به صورت گسترده در صنعت و مهندسی برق در ایران مورد استفاده قرار گرفته‌است. این کابل‌ها مزایای خوبی دارند. کابل های خودنگهدار که در جهت انتقال و توزیع نیرو در خطوط هوایی مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع دسته ای از كابل های قدرت، دارای روكش هستند که در روی دکل ‌ها و پایه های توزیع برق، توسط یك نگهدارنده نصب و نگه داشته می شوند. این کابل ها دارای هادی هایی از جنس آلومینیوم هستند و عمدتا عایق کابل خودنگهدار از جنس پلی اتیلن شبکه ای یا کراس لینک می باشد.

یکی از بهترین تولیدکنندگان کابل خودنگهدار در ایران شرکت ماهان کابل امیر میباشد. من دایانا احدی هستم و در این مقاله قصد دارم به معرفی کابل خودنگهدار ماهان بپردازم. پس در این مقاله با من همراه باشید. همراهان عزیز جهت خرید محصولات روشنایی و برقی ازجمله چراغ خیابانی، نورافکن و سیم و کابل فرم مشاوره و فروش را پر نمایید.

خرید و قیمت کابل افشان ماهان کابل
کابل ۴*۱۶ افشان

 

معرفی کابل خودنگهدار و شرکت ماهان کابل امیر

شرکت ماهان کابل امیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید سیم و کابل های مسی آغاز نمود که در طی این مدت با توجه به هدف شرکت که رشد و بهبود مستمرکیفیت بوده توانست در سال ۱۳۹۶ تولید کابل های  آلومینیومی درانواع سایز و نوع و همچنین سال ۱۳۹۸ کابلهای خودنگهدار در سایز های مورد تایید شرکت توانیر کشور را نیز آغاز نماید.

کابل خودنگهدار هوایی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ در کشور فرانسه برای جایگزینی در شبکه‌های فشار ضعیف با هادی سیمی مورد استفاده قرار گرفتند. و به دلیل مزایا و امکانات زیادی که داشتند جایگاه ویژه ای پیدا کردند، شرکت‌های فرانسوی نقش مؤثری در گسترش استفاده از کابل خودنگهدار ایفا کردند.

سابقه بکارگیری این نوع کابل در ایران چندان طولانی نیست و تعداد معدودی از شرکت‌های توزیع اقدام به استفاده از این نوع کابل کرده‌اند. در سالیان اخیر کابل‌های خودنگهدار هوایی به منظور جلوگیری از استفاده غیرمجاز برق و جهت ساماندهی و بهینه‌سازی شبکه توزیع فشار ضعیف مورد استفاده قرار است

 

خرید کابل خودنگهدار ماهان

مجموعه کابلچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات روشنایی و برقی در بستر اینترنت می‌باشد. این مجموعه به پخش عمده انواع محصولات روشنایی و برقی از جمله چراغ پارکی، چراغ خیابانی، سیم و کابل، کلید اتوماتیک، کنتاکتور، انواع المان نوری، نورافکن، برج نوری، پایه چراغ خیابانی، وال واشر، لامپ ال ای دی، لامپ گازی، ترانس گازی و غیره به سراسر کشور می‌باشد. ارسال از طریق باربری و همه روزه انجام می‌گردد.

مجموعه کابلچی نمایندگی فعال شرکت ماهان کابل امیر می‌باشد، که به پخش محصولات این شرکت با نازل‌ترین قیمت به سراسر کشور میپردازد. همراهان گرامی جهت خرید محصولات ماهان کابل امیر از جمله خرید کابل خودنگهدار ماهان کابل امیر و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

تماس بگیرید