خرید کابل خودنگهدار مسین-کابل خودنگهدار دسته ای از كابل های قدرت، دارای روكش هستند. که در روی دکل ‌ها و پایه های توزیع برق، توسط یك نگهدارنده نصب و نگه داشته می شوند. در واقع کابل های خودنگهدار در جهت انتقال و توزیع نیرو در خطوط هوایی مورد استفاده قرار می گیرند. کابل های خودنگهدار دارای هادی هایی از جنس آلومینیوم هستند و عمدتا عایق کابل خودنگهدار از جنس کراس لینک یا پلی اتیلن شبکه ای می باشد.

خرید کابل خودنگهدار مسین
انواع کابل خونگه دار

 

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره، جهت خرید سیم و کابل و همچنین دریافت لیست قیمت کابل خودنگهدار مسین فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

خرید انواع سیم و کابل مسین
سیم و کابل مسین

شرکت سیم و کابل مسین

یکی از بهترین و پیشروترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران شرکت سیم و کابل مسین می باشد. شرکت کابل مسین تولیدات خود را بر پایه ی تامین نیاز داخلی و خارجی قرار داده است. که عبارتند از:

  1. انواع سیم و کابل‌های برق
  2. کابل‌های جوش
  3. کابل مسلح (ARMOURED)
  4. نوار مسی
  5. ابزار دقیق
  6. کابل‌های کنستانتریک (NYCY)
  7. کابل‌های ضدحریق و کم دود
  8. و کابل‌های تک رشته (NYY) تا سطح مقطع ۱X630
  9. کابل‌های سکتور (SECTOR) تا مقطع ۳X300+150 با عایق XLPE یا P.V.C
  10. و انواع کابل‌های تک رشته تا سطح مقطع ۱X630 و چند رشته و سکتور با هادی آلومینیومی (AAC) عایق XLPE یا PVC و روکش PVC
  11. کابل‌های آلومینیومی خود نگهدار (ABC)
  12. و همچنین هادی‌های بدون عایق و عایق شده ACSR قرار داده است.

از باکیفیت ترین تولیدات این شرکت کابل های خودنگهدار می باشد. کابل خودنگهدار فشار ضعیف (ولتاژ ۲۲۰ ولت تا ۱ کیلوولت) را شامل می شود.کابل های این شرکت نسبت به کیفیت شان از قیمت پایین و مقرون بصرفه ای با توجه به نیاز بازار برخوردار می باشند.

خرید کابل خودنگهدار مسین

مجموعه کابلچی به پخش عمده انواع سیم و کابل به سراسر کشور می پزدارد. مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل و همچنین خرید انواع سیم و کابل و خرید سیم و کابل خودنگهدار فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتطر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. اما چنانچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید