روشنایی خیابان دید عابر پیاده و امنیت شخصی را بهبود می بخشد. در خیابان‌هایی که درختان زیادی دارند، روشنایی خیابان‌ها برای عابران پیاده (نور کم) حتی پس از بزرگ شدن و بلند شدن درختان، پیاده‌رو را روشن می‌کند و برای عابران بشیار کاربردیست. روشنایی خیابان این امکان را به عابران پیاده و رانندگان میدهد تا یکدیگر را ببینند و ایمنی را افراد را افزایش می دهد. همچنین امنیت افراد دربرابر دزدان و جنایتکادان احتمالی و زیبایی شهر را می افزاید. نورپردازی دو طرفه باید در امتداد خیابان های عریض انجام شود و تامین روشنایی در معابر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

روشنایی خیابان
روشنایی خیابان

همچنین نورپردازی در امتداد خیابان های مجاور محوطه مدرسه برای به حداقل رساندن آزار دانش آموران و بهبود امنیت مفید می باشد. در حالی که بیشتر فعالیت های رفت و آمد به مدرسه در ساعات روشنایی روز انجام می شود. اما رفت و آمدهای صبحگاهی و تعطیلی دانش آموزان شیفت بعدازظهر در وسط زمستان اغلب در ساعات تاریکی در ساعات شب اتفاق می افتد.

روشنایی پیاده رو
روشنایی پیاده رو

هدف از روشنایی خیابان

نورپردازی در امتداد خیابان‌ها، به‌ویژه در گذرگاه‌ها، که به وضوح مناطق فعالیت عابران پیاده را برای افزایش دید رانندگان و بهبود امنیت عابران پیاده در شب روشن‌تر می‌کند.

اثربخشی مورد انتظار

روشنایی بهتر خیابان می تواند تصادفات عابر پیاده در شب را کاهش دهد و دید و آگاهی رانندگان را نسبت به عابران پیاده افزایش دهد ، باعث کاهش جرم و جنایت شود و ایمنی و راحتی عابر پیاده را افزایش می دهد.

روشنایی پیاده رو
روشنایی پیاده رو/چراغ پارکی

قیمت چراغ خیابانی

هزینه ها بسته به مواد مورد استفاده، طراحی روشنایی، قراردادهای خدمات شهری و سایر عوامل بسیار متفاوت است. با این حال، برآورد هزینه کلی برای هر چراغ خیابان در ابتدای سال ۱۴۰۳ حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان است

مجموعه کابلچی یکی از بزرگترین پخش کنندگان محصولات روشنایی و برقی از جمله سیم و کابل، چراغ خیابانی، نورافکن، پنل، لامپ ال ای دی ( لامپ LED )، لامپ گازی، المان نوری، برج نوری و… در بستر اینترنت میباشد.

همراهان عزیز جهت خرید انواع چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی LED فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری میبشاد از طریق شماره های‌ موجود در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

تماس بگیرید