خرید سیم و کابل ماهان

شرکت تولیدی سیم و کابل ماهان با نام تجاری ( ماهان کابل ) سال ۱۳۸۹ پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز نموده است؛ هدف از تاسیس این شرکت، تولید انـواع سیم و کابل‌های برق و تلفنی، انواع کابل های تخصصی ابزاردقیق، کواکســیال،کابل‌های شبکه، انتقال اطلاعات جهت مصارف ساختمانی، صنعتی، تجاری، ایجاد اشتغال در منطقه و تلاش در راستای رهایی کشور از وابستگی به بیگانانگان وتامین نیازهای ضروری کشور به این گونه محصولات می باشد.

 

این شرکت در این زمان کوتاه کوتاه با لطف و عنایت خداوند و با توجه به تولیدات با کیفیت و مرغوب محصولات بی نظیر  ، مفتخر به کسب اولین پروانه استاندارد تولید در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ از سوی اداره محترم استاندارد گردید. تمامی مراحل ساخت در شرکت ماهان کابل، اعم از کشش، آنیل، بانچ، روکش و بسته بندی توسط متخصصان فنی تولید و به طور متداوم توسط واحد کنترل کیفیت در آزمایشگاه مجهز  به تایید رسیده اداره استاندارد، همواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

محصولات سیم و کابل ماهان:

سیم‌ و کابل‌ برق ماهان در انواع متخلفی تهیه و توزیع می شود که یکی از انواع آن کابل برق افشان ماهان می باشد. کابل افشان (  کابل انعطاف پذیر ) از دو یا چند سیم تک رشته افشان که هادی آن از جنس  فلز مس بوده و عایق و روکش به کار رفته در سیم‌های آن نیز از جنس PVC ( پی وی سی ) می باشد. به صورت کلی در صنعت سیم و کابل به هر نوع کابلی که قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد کابل افشان می گویند.

از کابل‌های افشان سبک به عنوان کابل‌های ورودی و اتصال در وسایل برقی، لوازم منزل و ماشین آلاتی که دو شاخه آنها به طور ثابت به کابل نصب است استفاده شده و از کابل‌های افشان قدرت نیز برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان‌ها، کانال‌های کابل کشی، نیروگاه‌ها ، مصارف صنعتی، در مراکز توزیع و  نیز شبکه‌های مصرف و در جایی که احتمال صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد استفاده میگردد. گروه تجهیزات برق ماهان، سیم و کابل افشان را در انواع و سایزهای مختلف تولید می‌کند که فروشگاه اینترنتی سیم و کابل ستایش بصورت مستقیم و بی‌واسطه با تضمین کیفیت به کاربران و سروران گرامی همیشه همراه خود در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارایه می‌دهد.

جهت خرید یا استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی  با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت ارتباط بر قرار کنید.

سیم و کابل افشان سحر
سیم و کابل افشان سحر

 

سیم و کابل سیمند
سیم و کابل سیمند

 

کابل مخابراتی
کابل مخابراتی

 

سیم و کابل البرز اعتماد
سیم و کابل البرز اعتماد

 

سیم و کابل مغان
سیم و کابل مغان

 

سیم و کابل خراسان افشار نژاد
سیم و کابل خراسان افشار نژاد

 

سیم و کابل پرتو
سیم و کابل پرتو

 

سیم و کابل ماهان
سیم و کابل ماهان
سیم و کابل البرز الکتریک نور
سیم و کابل البرز الکتریک نور

جهت خرید و یا استفاده از مشاوره رایگان ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس بگیرید