پخش عمده و فروش اینترنتی چراغ خیابانی

در مجموعه کابل چی  فروش اینترنتی چراغ خیابانی  و انواع لامپ و سیم و کابل مورد استفاده به صورت عمده انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. چراغ های خیابانی امکانات نورپردازی است که در معابر تنظیم و نصب می شود جهت رفاه وآسایش بیشتر همشهریان عزیز.

چراغ خیابانی SMD

چراغ های خیابانیSMD به طور کلی توزیع نور را به صورت مناسب و یکنواخت انجام دهند. و منبع نور ترجیحا عمر طولانی داشته باشد و برای سال های سال نگهداری شود. پایین بودن هزینه، بازدهی نوری بالا، درخشنگی پایین و نور با کیفیت خوب و توانایی شروع عملیات عادی در یک محیط با درجه حرارت بسیار پایین و یا حفظ کیفیت نور و عملکرد مناسب در دماهای بالا ازجمله اولین ویژگی های لازم یک چراغ خیابانی می باشد.

 

چراغ خیابانی cob

از تجربه ی چندین ساله ما بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی می توان به گلنور، مازینور، صباترانس، شهاب پارس و… اشاره نمود. چراغ خیابانی مازینور بدلیل اینکه برند صادراتی و معروفتری می باشد از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما چراغ های خیابانی گلنور با اينکه صادراتی می باشد اما از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد.

 

و اما شرکت صباترانس نیز از بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی COB می باشد که توانسته بخش چشم گیری از بازار را به خود اختصاص دهد.

چراغ خیابانی ال ای دی و گازی

این دو نوع چراغ رایجترین چراغ های بازارمی باشند و بخش عمده بازار را به خود اختصاص داده اند. نوع قدیمی چراغ های خیابانی چراغ خیابانی گازی می باشد که خود براساس نوع لامپ به سه دسته تقسیم می شود: چراغ خیابانی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی متال هالید می باشد که هر کدام هم ویژگی های خاص خود را دارند.

چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی LED نیز نسل جدید چراغ های خیابانی می باشد. این چراغ خیز براساس نوع پخش نور و نحوه قرارگیری ال ای دی ها به دو دسته چراغ خیابانی SMD و چراغ خیابانی COB هستند. خیلی از دولتمردان در کشورهای پیشرفته در حال برنامه ریزی برای جایگزینی این چراغ ها به جای چراغ خیابانی گازی می باشند.

 

می توان گفت که چراغ خیابانی LED به ریدر روشنایی  فضای بیرونی تبدیل شده است. ولی متاسفانه در ایران بدلیل سوءمدیریت استفاده از این چراغ ها بدلیل بالا بودن قیمت اولیه آن رواج زیادی ندارد.

 

هرچند که چراغ های ال ای دی در هنگام خرید از قیمت بالاتری از چراغ های گازی برخوردار می باشند، اما هزینه ی مصرف برق، هزینه های تعمیر و نگه دار آن بسیار پایین تر  و قیمت بالای آن را در دراز مدت جبران می کند. همچنین طول عمر بسیار طولانی تری نسبت به چراغ های گازی دارند. درنتیجه نسبت به چراغ های گازی  بصرفه تر می باشند.

مجموعه ما علاوه بر فروش چراغ خیابانی به فروش انواع سیم و کابل نیز می پردازد. که مشتریان می توانند نواع سیم و کابل برای پروژه ها نیز با نازلترین قیمت از مجموعه کابل چی تهیه نمایند.

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: لیست قیمhttps://cablchi.com/wp-login.phpت سیم و کابل

 

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید اینترنتی چراغ خیابانی و دریافت لیست قیمت عمده چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از۸ ساعت کاری باشید یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

با تشکر

تماس بگیرید