قیمت سیم افشان خراسان ( افشار نژاد)

مجموعه کابلچی به صورت تخصصی به پخش انواع سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد. بدلیل نوسانات قیمت فلزات و ارز لیست قیمت انواع سیم و کابل نیز دچار تغییر می شود. بدلیل نوسانات قیمت از قرار دادن لیست قیمت سیم و کابل در سایت معذوریم. لذا جهت دریافت قیمت سیم افشان خراسان یا قیمت سیم افشان افشار نژاد خراسان با واحد فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

قیمت سیم افشان خراسان

سیم برق افشان

انواع سیم عبارتنداز: سیم برق افشان، سیم ارت، سیم برق نیمه افشان، سیم مفتولی، سیم لاکی
سیم برق افشان یکی از انواع سیم ها می باشد. این سیم از مجموعه رشته‌های نازک فلزی که معمولا از جنس مس می باشد در یک لایه عایق (معمولا از جنس PVC) تشکیل شده است. بارزترین و مهم ترین ویژگی این سیم انعطاف‌پذیری بالای آن است. این ویژگی باعث شده که به سیم نرم نیز شهرت پیدا کند. سیم نرم برای سیم کشی‌های پرپیچ و خم بیشتر و سیم کشی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت افشارنژاد خراسان

افشار نژاد خراسان از قدیمی ترین و موفق ترین شرکت های تولیدکننده سیم و کابل در ایران می باشد. تولیدات شرکت خراسان عبارتنداز:

  1. کابل افشان
  2. کابل افشان شیلددار
  3. سیم تک رشته افشان
  4. کابل زمینی(مفتول)
  5. کابل زمینی مفتول (تک رشته)
  6. سیم ارت
  7. کابل کولری
  8. کابل مخابراتی و هوایی
  9. و کابل شبکه

سیم افشان خراسان از بهترین و باکیفیت ترین سیم های افشان ایران می باشد. این شرکت در طی بیش از نیم قرن فعالیت خود همواره سعی داشته تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تولید و به بازار عرضه نماید.

خرید سیم و کابل افشارنژاد

شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال ۱۳۴۵ در شهر مشهد تاسیس شد. و در سال ۱۳۴۶ به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر شرکت با بیش از ۴۵۰ نفر پرسنل و ظرفیتی بالغ بر ۳۰،۰۰۰ تن در سال در حال فعالیت می باشد. مساحت فعلی کارخانه بالغ بر ۴۰،۰۰۰ متر مربع و زیربنایی حدود ۳۰،۰۰۰ متر مربع می‌باشد. و در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان برتر کشور می باشد.

قیمت سیم افشان خراسان

مشتریان عزیز کابلچی جهت دریافت لیست قیمت سیم و کابل افشارنزاد خراسان و خرید سیم و کابل خراسان فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد، از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

تماس بگیرید