قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم به صورت عمده

مجموعه کابل چی شما را به خرید بهترین انواع کلید و پریز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید…

پخش عمده و قیمت عمده لامپ ۷۰ وات سدیممشخصات و خرید لامپ بخار سدیمتولیدکنندگان لامپ گازی در ایراننحوه خرید لامپ ۷۰ وات بخار سدیمhttps://cablchi.com/wp-login.php

پخش عمده و قیمت  لامپ ۷۰ وات سدیم

قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم-لامپ ۷۰ وات سدیم یکی از پرکاربردترین و پرفروشترین لامپ های گازی در ایران می باشد. کاربردن این لامپ ها اکثرا برای معابر محلی و روستایی می باشد.

مجموعه کابل چی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن که لامپ گازی بخار سدیم نیز شامل آن می باشد، می پردازد. همچنین مجموعه ما سعی دارد تا بهترین و معتبر ترین برندها را که قبلا امتحان  خود را پس داده اند با نازلترین قیمت ها برای مشتریان خود  در سراسر میهن عزیزمان فراهم نماید و به پخش عمده لامپ ۷۰ وات سدیم بپردازد.

 

مشخصات و قیمت خرید  عمده لامپ بخار سدیم

قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم-لامپ های گازی دسته‌ای از انواع لامپ‌ها هستند که به آن‌ها لامپ‌های تخلیه الکتریکی یا HID نیز گفته می‌شود. همانطور که از نامشان پیداست، این لامپ‌ها با تولید گاز فعالیت می‌کنند. منشا اصلی تولید نور در لامپ‌های گازی، جنبش مولکول‌های گاز در ساختار ایجادشده در لامپ است

قیمت عمده لامپ ۷۰ وات پارس شهاب

لامپ بخار سدیم را می‌توان محبوب‌ترین لامپ در دسته لامپ‌های HID به حساب آورد. رنگ نور این لامپ زرد مایل به نارنجی می باشد. از این لامپ برای روشنایی معابر اصلی یعنی معابر خیابانی، شریانی و جاده ای استفاده می شود.

تولیدکنندگان لامپ گازی در ایران

ازجمله معتبرترین و پرفروش ترین برندهای لامپ گازی در ایران می توان به این موارد اشاره نمود: شرکت پارس شهاب، نورافشان،  شرکت صرام ،شرکت لامپ نور (تحت دو برند تجاری اسرام و لامپ نور)،و… .

قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم-این لامپ ها یکی  از بهترین  و با کیفیت ترین لامپ های گازی ایران می باشند. که قیمت آنها تقریبا یکی می باشد. البته لازم به ذکر می باشد که قیمت لامپ اسرام بالاتر می باشد.

قیمت عمده لامپ گازی

دو برند پارس شهاب و اسرام از کیفیت و ممحبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

یکی از انواع لامپ لامپ های گازی لامپ متال هالید می باشد. که این لامپ رنگ نور آن   سفید  می باشد. این لامپ ها از طریق عبور جریان برق داخل یک ترکیبی از گاز جیوه و متال هالید نور سفید تولید می کنند. که با اضافه کردن برخی از نمک ها ازجمله  سدیم رنگ آن به زرد هم مایل می شود. لامپ‌های متال هالید در روشنایی میدان‌های ورزشی، نورپردازی نمای ساختمان‌های بزرگ و حتی روشنایی داخلی کاربرد دارند.

نحوه خرید لامپ ۷۰ وات بخار سدیم

مجموعه کابل چی پخش کننده انواع لامپ گازی در بازار لاله زار تهران می باشد. علاوه بر این مجموعه ما پخش کننده انواع چراغ خیابانی ال ای دی، چراغ خیابانی گازی و متعلقات آن یعنی لامپ، دستک، ترانس و استارتر می باشد.

همچنین به پخش عمده انواع پروژکتور گازی و متعلقات آن، پخش انواع پروژکتور ال ای دی و پخش سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز می توانند تمامی این محصولات را با نازلترین قیمت از کابل چی تهیه نمایند.

جهت خرید انواع سیم و کابل کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل افشان

مشتریان عزیز جهت خرید لامپ بخار سدیم و دریافت قیمت لامپ ۷۰ وات سدیم فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت ویا با شماره های موجود در سایت با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید همچین این مجموعه در نظر دارد که تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

انواع محصولات مجموعه کابل چی:



تماس بگیرید