قیمت چراغ خیابانی گلنور-چراغ خیابانی از آن دسته از محصولات روشنایی میباشد که برای تامین نور و روشنایی خیابان‌ها، اتوبان ها،کوچه ها، مکان های عمومی و فضاهای سر باز استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین چراغ های خیابانی و بهترین تولیدکنندگان چراغ خیابانی در ایران بپردازیم.

خرید چراغ تیر برق
چراغ خیابانی ستاره گلنور

مجموعه کابلچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و پروژکتور و همچنین پخش انواع سیم و کابل به سراسر کشور، با نازلترین قیمت می‌پردازد. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید سیم و کابل و همچنین خرید چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایند. و یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط حاصل فرمایند.

 

انواع چراغ خیابانی

چراغ خیابانی به طور کلی به دو دسته چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی ال ای دی تقسیم می شوند. چراغ خیابانی ال ای دی مدل جدید انواع چراغ خیابانی میباشد و با اینکه قدمت زیادی ندارد، بعد از ورود به ایران با استقبال زیادی روبرو شد. و همچنین چراغ خیابانی گازی مدل قدیمی یا کلاسیک چراغ خیابانی می باشد که از قیمت پایین تری نسبت به چراغ خیابانی led برخوردار می باشد. در بیشتر کشورهای دنیا دولتها در حال برنامه ریزی برای جایگزین کردن چراغ های ال ای دی به جای چراغ های گازی می باشند. این به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که این چراغ دارا می باشد، است.

قیمت چراغ خیابانی سهیل گلنور
چراغ خیابانی سهیل

شرکت های تولید کننده چراغ خیابانی

از بهترین تولید کنندگان چراغ خیابانی در ایران می توان به شرکت گلنور، شرکت مازی، نور شرکت صبا ترانس، شرکت افراتاب، شرکت شعاع الکتریک، شرکت پارس شهاب و… اشاره نمود

شرکت گلنور بزرگترین تولیدکننده‌ی چراغ خیابانی در ایران و خاورمیانه میباشد. این شرکت یکی از پیشروترین تولیدکنندگان را در صنعت روشنایی در ایران می باشد.گلنار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز نموده است.

از جمله تولیدات این شرکت میتوان به چراغ خیابانی فروزان، چراغ خیابانی کیهان، چراغ خیابانی سپهر و چراغ خیابانی سهیل، چراغ خیابانی ستاره، پروژکتور آریو پروژکتور آریل، پروژکتور روناک، چراغ های چمنی و انواع پنل سقفی اشاره نمود.

خرید پروژکتور روناک گلنور
پروژکتور روناک

گارانتی چراغ های گلنور به این صورت می باشد:

 

  • گارانتی انواع چراغ خیابانی گازی: ۲ سال
  • چراغ خیابانی ستاره: ۵ سال گارانتی
  • چراغ خیابانی سهیل: ۳ سال گارانتی
  • پروژکتور آریو و روناک : ۳ سال گارانتی
  • پروژکتور آریل : ۵ سال گارانتی
قیمت چراغ خیابانی کیهان گلنور گلنور
چراغ خیابانی کیهان

قیمت چراغ خیابانی گلنور

مشتریان عزیز کابلچی جهت دریافت قیمت چراغ خیابانی گلنور و همچنین دریافت لیست قیمت گلنور فرم مشاوره و فروش ذیل را تکمیل نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

تماس بگیرید