پخش عمده، خرید و فروش و قیمت عمده کابل آلومینیومی ماهان

 فلز مس و آلومینیوم دو فلز رسانایی می باشند که برای ساخت انواع سیم و کابل از آنها استفاده می شود. از آنجایی که موضوع بحث کابل آلومینیومی می باشد در ادامه به تعریف کابل آلومینیومی و معرفی تولیدکنندگان آن خواهیم پرداخت. (قیمت کابل آلومینیومی ماهان)

 

کابل برق آلومینیومی دسته ای از کابل های برق می باشد که هادی یا رسانای آن از جنس آلومینوم است. آلومینیوم و مس به دلیل مقاومت کم و رسانایی الکتریکی عالی به عنوان هادی الکتریکی در انواع سیم و کابلبه کار می روند.

قیمت کابل آلومینیومی ماهان

 

کابل برق آلومینیومی دلیل خواص رسانایی و مکانیکی خود و قیمت آن از سایر سیم و کابل ها متمایز می شود. و می تواند جایگزین مناسبی برای سیم و کابل های مسی محسوب گردد.

 

در کشور تولیدکنندگان و شرکت های زیادی درصدد تولید سیم و کابل آلومینیومی برمی آیند. که یکی از بهترین و باکیفیت ترین این تولیدات می توان به انواع کابل آلومینیومی ماهان کابل امیر اشاره نمود.

خرید کابل آلومینیومی ماهان
لیست قیمت ماهان کابل امیر

مجموعه کابلچی به پخش عمده انواع سیم و کابل می پردازد. و در این زمینه با معتبرترین برندهای بازار نیز به صورت مستقیم همکاری دارد. مشتریان عزیز می توانند جهت خرید دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت کابل آلومینیومی ماهان کابل امیر فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایند.

و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشند. اما چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

شرکت ماهان کابل امیر

شرکت ماهان کابل امیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید سیم و کابل های مسی آغاز نمود. که در طی این مدت با توجه به هدف شرکت که رشد و بهبود مستمر کیفیت بوده توانست در سال ۱۳۹۶ تولید کابل های  آلومینیومی در انواع سایز و نوع و همچنین سال ۱۳۹۸ کابلهای خودنگهدار در سایز های مورد تایید شرکت توانیر کشور را نیز آغاز نماید.

شرکت ماهان کابل امیر
پخش عمده ماهان کابل امیر

و اکنون شرکت ماهان کابل امیر ظرفیت تولید سالیانه ۱۲۰۰۰ تن انواع سیم و کابل را دارد. و قادر به تولید حدود ۲۲۰ نوع و سايز از سيم و كابل هاي مختلف ميباشد. که امید است در آینده سبد تولیدی شرکت را گسترش داد.

 

کاربرد کابل آلومینیومی و قیمت کابل آلومینیومی ماهان

بهترین کاربرد کابل های برق آلومینیومی ، هنگامی است که نیاز به کابل سربار احساس می شود. کابل سربار به کابلی گفته می شود که معمولا بدون عایق هستند و در فضای معلق و هوا مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارتی این سیم ها لخت هستند.

 

خطوط انتقال برق و انتقال نیرو داخل و بیرون شهر که توسط پایه های برق و برج ها ساپورت می شود، شاید واضح ترین مثال برای کابل برق سربار باشد. این خطوط نقش مهمی را در سیستم قدرت و انتقال نیرو بر عهده دارند.

فروش کابل مسی
قیمت کابل و سیم ماهان

کابل های آلومینیومی در گذشته در خطوط انتقال نیرو به کار می رفتند. ولی امروزه به دلایل اقتصادی و بالا رفتن قیمت سیم و کابل مسی استفاده از سیم و کابل آلمینیومی به جای مس در حال افزایش می باشد.

 

آیا انتخاب کابل آلومینیومی بجای کابل مسی کارآمد می باشد؟

این سوال بسیاری از کاربران می باشد که در ادامه به پاسخ آن خواهیم پرداخت.مهم ترین موضوعی که در رابطه با استفاده از کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی پیش می آید افت ولتاژ می باشد. که این مشکل نیز راه حل دارد.

 

مشتریان و پیمانکاران عزیز همیشه در هنگام خرید کابل آلومینیومی به جای کابل مسی ۲ سایز بالاتر از سیم و یا کابل مسی را  انتخاب نمایید. در این صورت افت ولتاژ رخ نمی دهد. که مطابق جدول زیر می باشد.

قیمت و فروش سیم و کابل
جدول انتخاب کابل آلومینیومی بجای مسی

نحوه ثبت سفارش

مجموعه کابلچی به پخش عمده معتبرترین برندهای سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد.که مجموعه ما در این زمینه با این برندهای معتبر به صورت مستقیم همکاری دارد. و سعی ما بر این بوده تا نازلترین قیمت ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

مجموعه ما علاوه بر فروش عمده سیم و کابل به پخش عمده انواع چراغ خیابانی گازی، چراغ خیابانی ال ای دی و پخش عمده پروژکتور LED نیز می پردازد.

[box shadow=”0 1px 4px rgba(27, 8, 255, 0.3), 0 0 20px rgba(24, 71, 255, 0.1) inset” align=”center;” ]جهت خرید چراغ خیابانی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید چراغ خیابانی از کلیدچی [/box]

 

و همچنین جهت خرید انواع سیم و کابل آلومینیومی و دریافت لیست قیمت کابل آلومینیومی ماهان فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس کارشناسان فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

تماس بگیرید