لامپ ادیسونی چیست و چه کاربردی دارد

در این محتوا می خواهيم به ویژگی ها و کاربرد ها ی لامپ ادیسون یااینکه  مصرف لامپ ادیسونی چقدر است و از این لامپ در کجاها استفاده می شود؟  لامپ ادیسونی یا لامپ فیلامنتی نوعی لامپ فیلامنتی است که به واسطه آن می توان طرح های خلاقانه ای در محیط ایجاد کرد. این لامپ ها اشکال مختلفی دارند و بیشتر به عنوان لامپ های دکوری مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر قصد استفاده از این مدل لامپ ها را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید، تا انتهای این مقاله با ما باشید.

 لامپ ادیسونی چیست؟::

امروزه نورپردازی یکی از مهمترین اصل های هر مجموعه ای است و مورد توجه بسیار زیادی قرار می گیرد. به همین دلیل ایده های جدید و تجهیزات نورپردازی نوین روز به روز در حال پیشرفت است یکی از همین تجهیزات نوین لامپ های ادیسونی هستند.

لامپ ادیسونی یا به اصطلاح لامپ Vintage یک نوع لامپ تنگستنی، فیلامنی و کربنی است که به تازگی به بازار عرضه شده است.و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته این لامپ ها در دسته لامپ های دکوراتیو و تزئینی قرار می گیرند. این لامپ ها ظاهری بسیار زیبایی دارند و در مقابل نور مناسبی هم تولید می کنند.

لامپ ادیسونی رشد گیاه

در ادامه مبحث لامپ های ادیسونی این مطلب شایان به ذکر است که بدانید نوعی از لامپ های ادیسونی هستند که در گلخانه ها و جهت رشد و پرورش گیاهان از آن ها استفاده می شود. گیاهان به کمک این لامپ ها می توانند رشد بهتری داشته باشند. لامپ های فیلامنتی که مخصوص این کار هستند، ویژگی های خاصی دارند که سبب رشد گیاهان می شود اما باید به تعداد لامپ ها و فاصله نصب آن ها نیز توجه زیادی کرد.

این لامپ ها نوری شبیه به نور خورشید دارند و طول موج آن ها برای رشد و پرورش گیاهان بسیار مناسب است. می توانید از این لامپ ها در برای رشد گل های خانه یا گل خانه نیزاستفاده کنید.

لامپ های ادیسونی
لامپ های ادیسونی هم برای روشنایی وهم تزئین منازل و محل کار
لامپ‌های ادیسونی
خرید انواع لامپ ادیسونی باقیمت مناسب

جهت سفارش کالا یا استفاده از مشاوره رایگان ما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انواع لامپ ادیسونی با قیمت مناسب
لامپ های ادیسونی مناسب برای کافه ها و رستوران ها
تماس بگیرید