لیست قیمت گلنور ۱۴۰۲-شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی در ایران و منطقه می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ با تولید چراغ خیابانی آغاز نمود.  شرکت گلنور طراح و تولید کننده انواع چراغ های خیابانی پروژکتور های روشنایی تجهیزات الکتریکی و سازه های فلزی می باشد. در حال حاضر این شرکت بزرگترین تولید کننده لوازم روشنایی در ایران و خاورمیانه می باشد. گلنور در تلاش برای افزایش رضایت مشتری، افزایش سهم بازار ، بهبود مستمر فرآیندها بر ارتقای سطح کیفیت محصولات مطابق با استانداردهای جهانی میباشد. در ادامه به معرفی تولیدات این شرکت خواهیم پرداخت.

 

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت گلنور ۱۴۰۲ فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید چنانچه درخواست نفر می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت چراغ خیابانی سهیل گلنور
چراغ خیابانی سهیل

تولیدات شرکت گلنور و لیست قیمت گلنور

از جمله تولیدات شرکت گلنور می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. چراغ خیابانی گازی
  2. چراغ خیابانی ال ای دی
  3. پروژکتور ال ای دی
  4. نورافکن گازی
  5. چراغ پارکی
  6. چراغ چمنی
  7. وال واشر ال ای دی و وال واشر رشد گیاه
  8. چراغ صنعتی ضد گرد و غبار
  9. چراغ صنعتی ال ای دی
  10. پنل ال ای دی و چراغ دیواری
  11. تجهیزات الکترونیکی
  12. جعبه تقسیم صنعتی
  13. پایه های فلزی چراغ خیابانی
  14. برج نوری و…

چراغ خیابانی ال ای دی گلنور

چراغ خیابانی ال ای دی مدل جدید انواع چراغ خیابانی هم می باشد که چند سالی است وارد بازار شده.این چراغ به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و برتری های که نسبت به چراغ خیابانی های قدیمی و یا همان چراغ خیابانی های گازی دارد با استقبال زیادی روبرو شده است. شرکت گلنور در دو مدل چراغ خیابانی ستاره و چراغ خیابانی سهیل به تولید چراغ خیابانی های ال ای دی می پردازد. چراغ خیابانی ستاره دارای پنج سال گارانتی میباشد و چرا خیابانی سهیل دارای ۳ سال گارانتی میباشد لازم به ذکر است که چراغ خیابانی ستاره قیمت بالاتری از سهیل دارد.

قیمت چراغ خیابانی تیر برق ستاره گلنور
چراغ خیابانی ستاره

پروژکتور ‌یا نورافکن یک وسیله پر نور می باشد که برای ایجاد روشنایی در اماکن بزرگ و وسیع نظیر ساختمان‌های خیلی بزرگ، انبارها، کارخانه ها، استادیوم‌های ورشی فوتبال، کریکت، راگبی، کارخانه‌ها، انبارها، بیلبورد های تبلیغاتی، سن‌ تئاتر و همچنین استیج کنسرت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نورافکن ها بر اساس نوع لامپ آنها نامگذاری میشوند که انواع آن عبارتند از: پروژکتور بخار سدیم، پروژکتور بخار جیوه، پروژکتور متال هالید و پروژکتور ال ای دی که شامل دو نوع پروژکتور SMD و پروژکتور COB می باشد.

گلنور به تولید پروژکتور های گازی در دو مدال مارسو ونوس به صورت پروژکتور کامل و تولید پروژکتور های ال ای دی در چهار مدل پروژکتورروناک، پروژکتور آریو، پروژکتور آریل و ماتریس می پردازد.

خرید پروژکتور روناک گلنور
پروژکتور روناک

 

چراغ خیابانی گازی

این مدل چراغ خیابانی از اولین تولیدات شرکت گلنور می باشد. و در حال حاضر تولیدات چراغ خیابانی گازی گلنور شامل ۴ مدل فروزان، کیهان ۱، کیهان ۲ و سپهر می باشد. تنوع واتی این چراغ ها از ۳۵ وات تا ۴۰۰ وات بخار سدیم و بخار جیوه و یک مدل چراغ خیابانی ۴۰۰ وات متال میباشد. جنس بدنه این چراغ ها آلومینیوم دایکاست می باشد . و دارای دو سال گارانتی اند . لازم به ذکر است که چراغ خیابانی گازی گلنور تاییدیه اداره برق را نیز دارا میباشد.

 

 

چراغ خیابانی تیر برق
چراغ خیابانی فروزان گلنور

مدل فروزان این چراغ ها شامل ۳۵ وات ۱۵۰ وات ۳۸۰ وات سدیم و ۱۲۵ وات بخار جیوه می باشد که بیشتر برای برای کوچه ها و پیاده روها مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های کیهان نیز بیشتر برای خیابان ها و مدل سپهر برای بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت گلنور ۱۴۰۲

مجموعه کالای برق به پخش عمده انواع چراغ های خیابانی انواع پروژکتور و انواع کابل با نازلترین قیمت به سراسر کشور می پردازد . مشتریان عزیز جهت خرید چراغ خیابانی گلنور و همچنین خرید پروژکتور های گل و دیگر محصولات گلنور فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در اسرع وقت به شما عزیزان تماس خواهم گرفت .

تماس بگیرید