نمایندگی کابل سیمکو در اصفهان-سیم و کابل یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در دنیای امروز می‌باشد که برای انتقال الکتریسیته و برق به عبارتی ادامه داشتن روند زندگی در دنیای امروز بسیار ضروری است.

شرکت سیمکو یکی از بهترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می‌باشد که در این مقاله قصد داریم این شرکت را به معرفی این شرکت بپردازیم مشتریان عزیز دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید سیم و کابل و همچنین دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

 

نمایندگی کابل سیمکو در اصفهان
نمایندگی کابل سیمکو

معرفی شرکت کابل سیمکو

شر‌کت سیمکو در سال ۱۳۴۷ پايه گذاري در شهر تهران پایه گذاری شد. به منظور توسعه و استفاده از تكنولوژي مدرن، در سال ۱۳۵۴ كارخانه اين مجموعه به شهر رشت منتقل گرديد و در زميني به مساحت ۱۵۰۰۰۰ متر مربع و با ظرفيت اسمي ۱۵۰۰۰ تن به مرحله بهره برداري رسيد. در سال ۱۳۷۶ این شرکت موفق به توليد كابل ۲۰ كيلو ولت با استفاده از تكنولوژي Gas Curing براي اولين بار در ايران شد.

این مجموعه در سال ۱۳۷۷ موفق به توليد كابل ۶۳ كيلو ولت و اخذ گواهينامه Typetest از آزمايشگاه بين الملليKEMA كشورهلند و دريافت لوح تقدير به عنوان اولين توليد كننده اين كابل در ايران شد.

از دستاوردهای شرکت سیمکو در سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ میتوان به توليد كابل ۱۳۲ كيلو ولت باز هم براي اولين بار در ايران و اخذ گواهينامه Typetest از آزمايشگاه بين الملليKEMA كشورهلند و اثبات مجدد كيفيت برتر محصولات اشاره نمود.

این مجموعه تولیدی در سال ۱۳۸۷ موفق به احداث خط كامل توليد كابلهاي فوق فشار قوي ۴۰۰ كيلوولت و ساخت آزمايشگاه كنترل كيفي با قابليت تست Impules تا سطح ۱۶۰۰كيلو ولت و تست ولتاژ AC تا ۵۰۰ كيلو ولت و در سال ۱۳۸۹ موفق به توليد كابل ۲۳۰ كيلوولت با هادي ميليكن ۱۶۰۰ ميليمترمربع و اخذ گواهينامه Type test آن از شركت CESI شد.

و هم اكنون با گذشت نيم قرن همچنان خود را متعهد به تامين نيازهاي جامعه مي دانيم و براي توسعه و پيشرفت اين مرز و بوم تلاش مي كنيم

 

نمایندگی سیم و کابل سیمکو در تهران
شرکت سیمکو

تولیدات شرکت کابل سیمکو

  • کابل قدرت
  • کابل های کنترل
  • ابزار دقیق
  • کابل های قابل انعطاف
  • کابل های مخابراتی و کواکسیکال
  • سیم ها
  • کابل های خودنگهدار و هوایی

 

نمایندگی کابل سیمکو در اصفهان

مجموعه کابلچی پخش کننده عمده انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی به سراسر کشور می‌باشد. این مجموعه به فروش عمده انواع چراغ خیابانی، نورافکن، سیم و کابل، لامپ ال ای دی، لامپ گازی، پنل ال ای دی، پایه چراغ خیابانی، برج نوری، المان نوری و غیره می‌پردازد. ارسال بار همه روزه و از طریق باربری انجام گردد.

همراهان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین جهت خرید انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی فرم مشاوره و فروش را پرنمایید و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۰ ساعت کاری باشید.

 

تماس بگیرید