پروژکتور ۳۶ وات صباترانس مدل RGB multi color

خرید پروژکتور ۳۶ وات صباترانس مدل RGB multi color با نازلترین قیمت از کارخانه-اگر قصد خرید پروژکتور با قیمت مناسب و کیفیت عالی را دارید تا پایان اين مقاله با ما باشید.

ویژگی های پروژکتور ۳۶ وات RGB صباترانس:

پروژکتور ال ای دی ۳۶ وات RGB پاور صبا ترانس یکی دیگر از برترین محصولات شرکت صبا ترانس می باشد که این پروژکتورها به دلیل مصرف بسیار پایین انرژی و نوردهی  خیلی بالا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. هم چنین  منجر به کاهش هزینه برق مصرفی شده است. طول عمر این پروژکتور LED صبا ترانس ۵۰۰۰ ساعت می باشد.

رده انرژی پروژکتور ال ای دی A+  می باشد.  پروژکتور ال ای دی صبا ترانس دارای درجه حفاظت IP65  می باشد.  بنا به این خاطر در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. به خوبی در دمای بین ۴۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد کار می کند.

پروژکتور ال ای دی پاور صبا ترانس دارای شار نوری ۴۳۲۰ لومن می باشد وپروژکتور ۳۶ وات پاور RGB صبا ترانس دارای ضریب توان ۰٫۹۵ می باشد یعنی ۹۵ درصد انرژی را به نور و تنها ۵ درصد آن را به گرما تبدیل می کندکه این مسئله بسیار حائز اهمیت است. قابل ذکر است که پروژکتور ۳۶ وات LED صبا ترانس به صورت RGB (هفت رنگ)هست و قابلیت تولید ۱۶ ملیون رنگ را دارد. همراه این پروژکتور یک عدد ریموت کنترل  نیز ارائه می شود. از ریموت می توان برای تغییر افکت های نوری استفاده نمود.

زاویه نوردهی پروژکتور ۳۶ وات صباترانس بین ۵ تا ۱۰۰ درجه است و تنظیم آن به صورت دلخواه می باشد.پروژکتور LED پاور RGB بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد. در نتیجه از حبس گرما داخل پروژکتور جلوگیری می کند و این امر سبب خنک شدن و کارکرد خیلی بهتر پروژکتور می شود. از این پروژکتور ال ای دی می توان برای تامین روشنایی محوطه های مانند نورپردازی نمای ساختمان ها و اتاق و… استفاده کرد.

مشخصات:

مدل: استاندارد

ابعاد کلی: ۴.۵x۲۳x۳۰ سانتی‌متر

ابعاد چراغ: ۴x۲۳x۲۹ سانتی‌متر

وزن: ۱۷۰۰ گرم

پوشش بدنه : آلومینیم

جنس بدنه: آلومینیم

نوع لامپ: LED

سرپیچ: LED

محدوده دمای عملکرد: ۴۰- تا ۶۰ درجه

جنس شیشه یا حباب: شیشه

نوع روشنایی: دیواری

جهت خرید انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی و انواع پروژکتور و انواع لامپ های سقفی  و انواع لامپ هایLED و انواع لامپ های ادیسونی و انواع لامپ های گازی  و انواع لامپ های اشکی و حبابی و انواع بالاست و انواع لامپ های خیابانی  و انواع لامپ های خورشیدی با پنل جدا و پنل سر هم و…. و یا جهت مشاوره یا اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان ما در حوزه فروش در ارتباط باشید.

 

تماس بگیرید