چراغ پنلی مربع ۱۸ وات باریک پارس شهاب مدل اسلیم

ویژگی ها:

مدل : اسلیم

ولتاژ:  ۲۳۰ ولت

زاویه تابش : ۱۱۰ درجه

گارانتی : ۱۲ ماهه

شار نوری : ۱۴۰۰ لومن

طول عمر:  ۲۵۰۰۰ ساعته

انواع رنگ: نور های آفتابی و مهتابی

چراغ پنلی مربع ۱۸ وات باریک پارس شهاب مدل اسلیم را معمولا برای دگرگون کردن  و غرق نور کردن محیط های مختلف استفاده می کنند. این محصول را می توان در رستوران ها، منازل، بیمارستان، راهرو ها، موزه ها، نمایشگاه ها، هتل ها،  سالن ها، فروشگاه ها، مکان های تجاری،  مکان های مسکونی ،ویترین مغازه ها، مکان های عمومی و…  مورد استفادهقرارداد. شاخص نمود رنگ چراغ باریک مربعی شکل سقفی ۱۸ وات پارس شهاب بالای ۷۰ است و به همین دلیل می تواند تا حدود زیادی رنگ اشیا را به رنگ طبیعی خودشان هنگامی که زیر نور خورشید قرار دارند نشان دهد. از ویژگی های مهم این چراغ ها این است که این‌ محصول  اشعه فرابنفش و فروسرخ در نور خود را ندارد و در نتیجه گاز گلخانه ای کمتری در مقایسه با دیگر لامپ ها و چراغ تولید می کند و همچنین در ساختار خود از هیچ گونه گاز و مواد های شیمیایی و خطر ناک استفاده نکرده است  به همین خاطر نظر افراد بسیاری از جمله دوستار طبیعت و کسانی که به سلامتی خود توجه بیشتری دارند را به خود جلب کرده است.

 

بررسی مشخصات چراغ پنلی مربع ۱۸ وات باریک پارس شهاب مدل اسلیم

چراغ پنلی مربع ۱۸ وات باریک پارس شهاب مدل اسلیم از ولتاژ ۲۳۰ ولت، جریان ۱۴۰ آمپر و فرکانس ۵ هرتز برخوردار است. از آنجایی که این محصول دارای ارتفاع ۹٫۵ و طول داخلی ۱۷۵ و همچنین طول خارجی۲۱۶ میلی متر هست ابعاد برشی که باید روی سقف انجام شود ۲۰۲ میلی متر نیز می باشد. میزان دمایی که چراغ اس ام دی پنلی پارس شهاب در هنگام کار و فعالیت دارد منفی ۲۰ الی مثبت ۴۰ درجه سانتی گراد است. ای کالا دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.  تکنولوژی ای که در چراغ سقفی باریک مدل اسلیم پارس شهاب استفاده شده از نوع SMD است که بیشتر قطعات موجود در چراغ روی یک صفحه تخت کوچک قرار داده می شود. زمانی که چراغ روشن و درحال فعالیت هست  نباید به آن دست بزنید چرا که اثر انگشتتان روی چراغ باقی می ماند و باعث تولید گرمای بسیار زیادی می شود و در نهایت  کم کم به از بین رفتن کالا منجر خواهد شد.

جهت خرید  چراغ‌های پنلی مربعی  ۱۸ وات باریک پارس شهاب مدل اسلیم یا استفاده از مشاوره رایگان ما می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تماس بگیرید