فروش و خرید و قیمت سیم و کابل سیمکو

قیمت سیم و کابل سیمکو-سیم و کابل یکی از مهم ترین ویژگی های پروژه های صنعتی و ساختمانی می باشند.و کیفیت بالای این محصول در این سازه ها و مکان ها برای جلوگیری از خسارات و آسیب های احتمالی بسیار ضروری می باشد.

شرکت سیمکو یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید سیم و کابل در ایران می باشد که با کادری مجرب و آموزش دیده و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، انواع سیم و کابل را در کیفیت های بالا تولید می نماید.

مجموعه کابلچی عاملیت فروش شرکت سیمکو به پخش مستقیم تولیدات این شرکت از کارخانه به مشتریان گرامی با نازلترین قیمت ممکن می پردازد.مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، جهت دریافت قیمت عمده انواع سیم سیمکو همچنین جهت خرید انواع سیم و کابل سیمکو با مشاورین فروش ما از طریق شماره های موجود در سایت ارتباط بگرید.

همچنین می توانید فرم مشاوره و فروش موجود در سایت را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

شماره تماس:۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱

 

قیمت سیم و کابل سیمکو

قیمت سیم و کابل سیمکو

شرکت سیم و کابل سیمکو یکی از قدیمی ترین ها در زمینه تولید انواع سیم و کابل، در ایران می باشد.این شرکت در سال ۱۳۴۷ تاسیس گردید.شرکت سیمکو با بیش از نیم قرن سابقه درخشان یکی از تولید کننده های تخصصی سیم و کابل می باشد، که محصولات خود را به صورت بسیار وسیع برای تمامی صنایع برق رسانی عرضه می کند.

سیمکو یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل های فوق فشار قوی،کابل های فشار قوی،فشار ضعیف، کابل های هوایی و خودنگه دار، کابل های کنترل و ابراز دقیق،کابل های ضد آتش،کابل های مخابراتی و کواکسیال و کابل های قابل های قابل انعطاف و انواع سیم در ایران می باشد.

همچنین شرکت سیمکو اولین تولید کننده بسیاری از کابل های با فشار بالا در ایران می باشد که در مقاله نمایندگی سیم و کابل سیمکو به آنها اشاره شده است.برای مطالعه روی لینک کلیک نمایید.
مجموعه کابلچی سعی دارد تا بهترین و معتبرترین کابل های موجود در بازار داخلی را با نازلترین قیمت ممکن در اختیار ما عزیزان قرار دهد.

 

خرید قرقره ای کابل سیمکو

 

محصولات تولیدی شرکت سیمکو

  1. انواع سیم
  2. کابل های هوایی و خودنگه دار
  3. کنترل و ابزار دقیق
  4. مخابراتی و کواکسیال
  5. کابل های قدرت

هر کدام از موارد بالا خود به شامل چند زیر مجموعه می باشند و انواع سایزهای مورد نیاز برای تمامی صنایع برق رسانی را شامل می شود.در این مقاله میخواهیم به کاربرد انواع کابل هایی قدرت بپردازیم. کابل های قدرت شامل موارد زیر می باشد.قیمت سیم و کابل سیمکو

  1. کابل های فوق فشار قوی
  2.  فشار قوی
  3. کابل های فشار متوسط
  4.  فشار ضعیف

این کابل ها از کاربرد های فراوانی در صنعت برخوردار می باشند. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. مشتریان عزیز کابلچی جهت خرید کابل های فشار قوی سیمکو، جهت خرید کابل های فشار ضعیف سیمکو و همچنین جهت دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل سیمکو فرم مشاوره و فروش در فایل ذیل را پر نمایید.

مشاوره و فروش

 

قیمت سیم و کابل سیمکو

کابل های قدرت سیمکو و کاربرد آنها، سیم و کابل سیمکو

 

فعالیت مجوعه ما

مجموعه کابل چی حدود یک دهه می باشد که در بازار لاله زار، بزرگترین بورس لوازم روشنایی و الکتریکی در ایران فعالیت دارد.در بازار لاله زار بهترین و معتبرترین برند های موجود در بازار ایران عرضه می گردد. مجموعه ما سعی دارد تا این برند ها را با ارزان ترین قیمت ممکن به مشتریان گرای خود عرضه دارد.

فعالیت مجموعه ما در حال حاضر حول سه محصول سیم و کابل، کلید و پریز و انواع پروژکتور و چراغ خیابانی می باشد.مجموعه ما در این سه زمینه با شرکت ها و برندهای معتبر کشور همکاری دارد و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

مشتریان عزیز جهت خرید انواع سیم و کابل کلیک نمایید: خرید عمده سیم و کابل
جهت خرید انواع پروژکتور و چراغ خیابانی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید:خرید عمده پروژکتور خیابانی
جهت خرید انواع کلید پریز و همچنین خرید کلید و پریز هوشمند بر روی لینک روبرو کلیک نمایید:خرید عمده کلید و پریز

 

قیمت سیم و کابل سیمکو

 

ثبت سفارش در مجموعه کابلچی

جموعه کابلچی به پخش انواع سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد.در این عرصه با برند های معتبری در زمینه سیم و کابل همکاری دارد.که دارای کیفیت عالی و استاندارد های لازم می باشند.

در زمینه خرید سیم و کابل باید به یک موضوع توجه داشت که آنچه که مهم است کیفیت محصول می باشد نه قیمت آن: زیرا امنیت سازه ها و محصوصا ساختمان ها ارتباط مستقیمی با کیفیت سیم و کابل استفاده شده در آنها دارد.اگر سیم و کابل به کار رفته از کیفیت لازم برخوردار نباشند احتمال ایجاد خسارت و آسیب بالا می رود.

هدف مجموعه کابلچی این است که برند های معتبر موجود در بازار را با نازلترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
مشاورین فروش ما به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در خدمت شما عزیزان و آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

تماس بگیرید