خرید و فروش و پخش انواع سیم و کابل به صورت عمده

پخش عمده سیم و کابل-با آمدن الکتریسته و گره خوردن آن به زندگی ما استفاده از سیم و کابل روزبروز افزایش یافت. و این دو جزیی جدایی ناپذیر از دنیای امروز می باشد. در بشتر مواقع از اصطلاح سیم و کابل برای یک محصول واحد ستفاده میشود، در حالی که این دو هم از لحاظ ساختاری و هم از لحاظ کاربرد بسیار متفاوت می باشند. در ادامه به معرفی و تعریف هر دو خواهیم پرداخت.

فروش عمده سیم و کابل

مجموعه کابلچی یکی از مراکز فروش و پخش انواع سیم و کابل در لاله زار تهران می باشد. و آماده ی ارائه انواع سیم و کابل در سایزها و مدل های مختلف به مشتریان عزیز می باشد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل و خرید انواع سیم و کابل فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

سیم چیست و انواع آن

سیم برق (Wire) استوانه‌ای نرم و انعطاف‌پذیر است که از یک فلز رسانا و یک عایق که فلز رسانا را احاطه کرده تشکیل شده است. وظیفه سیم برق انتقال انرژی الکتریکی به منظور انتقال توان و یا سیگنال الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر است.

نمایندگی سیم و کابل سیمکو

کابل چیست و پخش عمده کابل

کابل برق مجموعه‌ای از رشته سیم های به هم پیچیده است که جریان الکتریکی را جهت انتقال توان و یا انتقال سیگنال هدایت می‌کند. در ابتدا کابل برق فقط برای انتقال توان الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما با ظهور صنعت مخابرات از کابل جهت انتقال سیگنال نیز استفاده شد.

خرید و قیمت سیم افشان

 

مشاوره و فروش

قیمت عمده انواع سیم و کابل

مجموعه ی کابلچی به پخش عمده انواع سیم و کابل میپردازد. از جمله برندهایی که در مجموعه ی ما به فروش میرسند عبارتنداز:

  1. سیم و کابل افشارنژاد خراسان
  2. مسین کابل
  3. سیم و کابل دامغان
  4. امیر کابل ماهان
  5. سیم و کابل البرز
  6. سیم و کابل سیمکو
  7. ابهر
  8. و…

 

فروش عمده سیم و کابل

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید سیم و کابل جهت انتخاب سایز و مارک مناسب خود و همچنین دریافت لیست قیمت انواع سیم و کابل فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

تماس بگیرید