مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

                         فرم مشاوره و فروش

تماس با ما

مشاوره و فروش

خرید انواع چراغ خیابانی جدید تیر برق

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید چراغ خیابانی ال ای دی تیر برقچراغ خیابانی COBچراغ خورشیدی خیابانیچراغ خیابانی گلنور

خرید چراغ خیابانی ال ای دی تیر برق

چراغ خیابانی های ال ای دی که چند سالی هست که وارد بازار ایران شده اند. دو مدل smd و cob  دو نوع چراغ خیابانی برتر هستند  که تفاوت بارز آنها در پخش نورشان است، ویژگی ها و برتری های این نوع چراغ  ها نسبت به چراغ های قدیمی گازی عبارتند از؛

  1. ال ای دی ها دارای عمر طولانی تری نسبت به چراغ های گازی می باشند.
  2. هزینه تعمیر و نگه داری چراغ های ال ای دی پایین تر هستند.
  3. مصرف انرژی الکتریکی و یا همان برق در ال ای دی ها پایین تر است.
  4. چراغ های ال ای دی گرما و حرارت کمتری نسبت به چراغ های گازی تولید میکنند و حدر رفت انرژی کمتری دارند.
  5. چراغ های قدیمی از لحظه استارت زدن به تا ده دقیقه زمان برای گرم شدن و رسیدن به حداکثر نوردهی نیاز دارند. که چراغ های ال ای دی در هنگام استارت زدن به حداکثر نوردهی می رسند
  6. این چراغ ها با گذر زمان دچار افت نور می شوند. که در مورد چراغ های ال ای دی این گونه نیست.

خرید عمده چراغ تیر برق-لازم به ذکر می باشد که چراغ های ال ای دی از قیمت بالاتری نسبت به چراغ های گازی برخوردار می باشد.اما هزینه کمتری برای مشتریان دربر خواهد داشت و در دراز مدت به نفع مصرف کننده خواهد بود.

چراغ خیابانی COB

در واقع COB مخفف(چراغ سی او بی) یا چیپ های روی برد ، تکنولوژی جدیدی از چیدمان چیپ های LED (تراشه های ال ای دی) بر روی صفحه یا همان برد بر روی پایه ای فلزی می باشد. در این روش بر خلاف بردهایی با فناوری گذشته و استاندارد مانند LED SMD ها اتصالات تراشه ها به شدت فشرده و کوچک شده اند. به این صورت چیپ های COB مانند یک پنل LED یک تکه، به صورت یکنواخت روشن می شوند.

چراغ خورشیدی خیابانی

این چراغ‌های خورشیدی چراغ‌های قابل حملی هستند که از لامپ‌های LED، صفحه‌های خورشیدی فتوولتائیک و باتری‌های قابل شارژ تشکیل شده‌اند.  چراغ خورشیدی، چراغی است که با استفاده از انرژی خورشیدی، نور تولید می‌کند.

این چراغ‌ها با کمک اثر فتوولتائیک کار می‌کنند. سلول‌های خورشیدی مهمترین جزء در یک پنل خورشیدی است، زیرا این سلول‌ها انرژی خورشیدی را مستقیماً به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. پنل خورشیدی، انرژی الکتریکی را در اینورتر جذب می‌کند تا در باتری ذخیره و در لحظه یا بعداً استفاده شود. از مهم ترین مزای این چراغ خیابانی ها می توان به رایگان بودن منبع انرژی و سازگاری آن با محیط زیست، ماندگاری و تجدیدپذیز بودن آن اشاره نمود که این ویژگی ها  اهیمت بسیار والایی دارند.

چراغ خیابانی گلنور

شرکت گلنور یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. که به تولید انواع چراغ خیابانی، نورافکن، چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ صنعتی، چراغ سقفی و… میپردازد.

از بهترین و پرفروش ترین تولیدات این شرکت میتوان به چراغ خیابانی فروزان، چراغ خیابانی کیهان، چراغ خیابانی سپهر، چراغ خیابانی ستاره و چراغ خیابانی سهیل اشاره نمود.

و چراغ خیابانی ستاره گلنور پرفروش ترین چراغ خیابانی LED در ایران می باشد. که ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی ایجاد میکند.

کاربرد چراغ خیابانی ستاره در تامین روشنایی کلیه معابر، مناسب برای معابر محلی، معابر شریانی درجه ۲ (شهری)، معابر شریانی درجه ۱ (برون شهری، جاده‌ای) می باشد. چراغ خیابانی ستاره در پروژه‌های تامین روشنایی معابر محلی، در طرح جایگزینی چراغ‌های HID با چراغ‌های LED استفاده شده است. همچنین تامین روشنایی معابر شهری و جاده‌ای از دیگر پروژه‌های شرکت گلنور در استفاده از چراغ ستاره است.

مجموعه ی کابل چی به پخش عمده انواع پروژکتورها و انواع چراغ‌های خیابانی و انواع سیم وکابل مسی و آلومینیومی و انواع چراغ‌های خورشیدی و انواع بالاست و انواع لامپ های ادیسونی و انواع لامپ های اشکی و حبابی و انواع المان های نوری در مدل های چتری، کلبه ای توپی،گل ارکیده آبشاری و پرچمی با نازلترین قیمت می پردازد جهت دریافت مشاوره رایگان ما می توانید فرم مشاوره را پر کرده یا با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در حوزه فروش در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phon icon  مدیر فروش: 09120223341

WHATSAPP ICON پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

 

مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید