مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

                         فرم مشاوره و فروش

تماس با ما

مشاوره و فروش

خرید لامپ ال ای دی | خرید با نارلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی لامپ ال ای دیلامپ LED ایران زمین

خرید لامپ ال ای دی-روشنایی، یکی از مهمترین عناصر در دنیای امروز، که سبب شده تا فعالیت های انسان در طول شب نیز ادامه داشته باشد و امنیت رفاه را برای انسان بیشتر کند. برای ایجاد روشنایی در طول تاریخ، بشر راه های متنوعی ابداع شد که با هر بار پیشرفت آدمی این راه ها پیشرفته تر و کارآمدتر شد.

لامپ LED جدیدترین تکنولوژی تامین روشنایی میباشد. که نسبت به تکنولوژی های گذشته‌ دارای ویژگی های منحصربفرد و کارآمدی بسیار بیشتری میباشد. من دایانا احمدی هستم و در این مقاله قصد دارم به معرفی لامپ ال ای دی، ویژگی های آن، کاربرد آن، انواع آن و بهترین تولیدکنندگان لامپ ال ای دی در ایران بپردازم‌. پس در این مقاله با من همراه باشید.

لامپ ال ای دی

ویژگی لامپ ال ای دی

۱) طول عمر: اولین و مهم‌ترین معیار، طول عمر لامپ‌های LED می‌باشد لامپ‌های LED طول عمری بین ۵۰ هزار تا ۶۰ هزار ساعت دارند. این طول عمر در مقایسه با لامپ‌های دیگر بسیار بیشتر است. که باعث شده خرید لامپ ال ای دی در مقایسه با لامپ های دیگر در ارجحیت قرار گیرد.

۲) بازده نوری(lum/watt): از دیگر مزیت‌های لامپ‌های LED می‌توان به بازده نوری بالای این لامپ‌ها اشاره نمود. در حال حاضر لامپ‌های LED بازده‌ ای بین ۷۴ تا ۱۲۰ لومن بر وات را دارا می‌باشند و این در حالی است که این مقدار برای لامپ‌های رشته‌ای ۱۰ تا ۱۵ لومن بر وات، برای لامپ‌های کم‌ مصرف ۴۵ تا ۶۵، برای لامپ‌های بخار جیوه ۳۵ تا ۶۰، برای لامپ‌های بخار سدیم ۶۰تا ۱۱۰ و برای لامپ‌های متال هالید ۷۵ تا ۸۵ لومن بر وات می‌باشند. در زیر نمودار مقایسه بازده نوری انواع لامپ‌ها آورده شده‌است.

رنگ نور لامپ LED

۳) Response Time: لامپ‌های LED به محض رسیدن ولتاژ به آن‌ها روشن می‌شوند (کمتر از۲۰us) ولی به عنوان مثال لامپ‌های متال هالید زمانی بالغ بر ۵ دقیقه لازم دارند تا به حداکثر نور خود برسند، یعنی لامپ‌های LED (پانزده میلیون بار) سریع‌تر روشن می‌شوند. مشکل دیگر لامپ‌های متال هالید این است که اگر این لامپ‌ها بیش از ۵ دقیقه روشن باشند گرم می‌شوند و بعد از خاموشی دیگر فوراً روشن نمی‌شوند. چراکه لامپ گرم‌کننده و سنسور داخل لامپ اجازه روشن شدن مجدد لامپ را تا زمانی که لامپ سرد نشود نمی‌دهد و حدوداً پس از ۳ دقیقه سنسور اجازه ورود ولتاژ را داده و سپس حدود ۴ تا ۵ دقیقه زمان نیاز است تا به حداکثر تولید نور خود برسد.

 

On/off: طول عمر لامپ‌های LED به هیچ وجه تابعی از تعداد روشن و خاموش شدن نیز می‌باشد، و یک از تست هایی که لامپ های دارای استاندارد در آزمایشگاه های همکار سازمان استاندارد ایران ، انجام می‌شود، تست کلید زنی است.

تنظیم شدت نور: امکان تنظیم نور در لامپ‌های LED با استفاده از تکنولوژی PWM = Pulse Width Modulation که کنترل سطح ولتاژ به کمک تغییر پهنای پالس است و در اکثر میکروکنترلرها موجود است به راحتی امکانپذیر است. (البته توجه داشته باشید که مدار از دیمر پشتیبانی کند)

تنظیم زاویه تابش: در لامپ‌های LED نور در تمام جهات منتشر نمی‌شود و به دلیل موجود بودن لنزهایی با زوایای دلخواه نوری، کاملاً قابل کنترل است.

۷) جریان راه‌اندازی: همان‌طور که در بالا ذکر شد لامپ‌های متال هالید ۵ دقیقه زمان نیاز دارند تا به حداکثر نوردهی خود برسند. در این مدت زمان برای یونیزه کردن گاز داخل لامپ نیاز به آمپر بیشتری است. در آزمایش انجام شده مشاهده گردید که در ابتدای روشن شدن لامپ ۴۰۰ وات متال هالید، جریان مصرفی ۷/۲ آمپر بود که این جریان رفته کاهش یافته و پس از ۵ دقیقه به ۵ آمپر رسید. به عبارت دیگر یک لامپ ۴۰۰ واتی متال هالید در مدت زمان راه‌اندازی ۱۱۰۰ وات مصرف خواهد داشت یعنی تقریباً ۳ برابر واتی که باید مصرف کنند. (یعنی در مجموع به میزان ۸۴۱ Kwh در سال صرفه‌جویی در مصرف برق خواهید داشت) این عملکرد، تجهیزاتی ۳ برابر قوی‌تر را نیاز دارد که پیرو آن هزینه‌های تابلو برق و تجهیزات را افزایش خواهد داد.

 

کاهش نور: کلیه لامپ‌های دیگر با گذشت زمان دچار افت شدید شدت نور می‌گردند.

LEDها قابلیت تغذیه هم با جریان AC (البته پس از تبدیل به DC) و هم جریان DC با مصرف کم را دارد، لذا می‌توانند از منابع انرژی خورشیدی یا باتری نیز جهت تأمین نیروی خود استفاده کنند.

کاربرد لامپ ال ای دی

دیودهای نورافشان مصارف متفاوتی در نورپردازی شهری، علائم عبور و مرور و چراغ‌های امروزی خودرو دارند.‌ همچنین اندازهٔ بسیار کوچک آن‌ها باعث شده‌است تا در نمایشگرهای گرافیکی نسل جدید بکار روند. سرعت بسیار بالای آن‌ها در خاموش و روشن شدن کاربردهای ویژه‌ای در فناوری مخابرات برای آن‌ها به ارمغان آورده‌است.

 

با توجه به اینکه ال‌ئی‌دی‌ها می‌توانند نورهای رنگی مختلفی تولید کنند، در نورپردازی‌های تزئینی کاربر دارند. از سوی دیگر این لامپ‌ها نور مخرب فرابنفش تولید نمی‌کنند و به همین سبب در موزه‌ها برای روشنایی اشیاء قیمتی به کار می‌روند. به علت توان مصرفی پایینشان می‌توان از آن‌ها در روشنایی اضطراری استفاده کرد. در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، طول عمر، ضریب اطمینان روشنایی، درخشندگی بالا و دید در روز اهمیت زیادی دارند و به همین علت ال‌ئی‌دی‌ها برای این منظور بسیار مناسبند. بسیاری از شرکت‌های معتبر خودروسازی، در چراغ راهنما، خطر و برخی چراغ‌های داخلی خودروهایشان از لامپ ال‌ئی‌دی استفاده می‌کنند.

لامپ LED ایران زمین

لامپ ایران زمین، یکی از محصولات باکیفیت بازار است که توسط شرکت باران تجارت پوریا تولید می شود. این شرکت در سال ۸۶ به ثبت رسید و در سال ۹۲ به بهره برداری و تولید رسید. این مجموعه صنعتی با به کارگیری متخصصان و مهندسان باتجربه در طول سال ها توانسته است محصولات متنوع شامل انواع لامپ ال ای دی را طراحی و تولید نماید.

بهترین مواد اولیه برای تولید این لامپ ها به کار می روند تا رضایت مشتریان عزیز را هرچه بیشتر جلب نمایند. آنچه موجب گشته تقاضا برای خرید عمده لامپ ایران زمین در مقایسه با رقبا افزایش یابد، ویژگی های زیبایی، تنوع مدل، کیفیت و قیمت مناسب محصولات است.

خرید لامپ ال ای دی ایران زمین
ایران زمین

 

واحد تولیدی صنایع روشنایی ایران زمین هم‌اکنون حدود 200 قلم کالا از جمله انواع لامپ‌های کم مصرف، ال‌ای‌دی و پروژکتور و پنل‌های سقفی روکار، توکار و غیره را تولید می‌کند، محصولاتی که همگی به مهر استاندارد ممهور هستند حتی برای محصولاتی که استاندارد اجباری ندارند در این کارخانه استاندارد تشویقی از سازمان استاندارد ایران دریافت شده است. در حال حاضر سالانه در شرکت ایران زمین بیش از ۵ میلیون انواع لامپ تولید میشود.

کارخانه ایران زمین در شهر بانه استان کردستان واقع شده است. که توانسته به صورت مستقیم برای ۲۵۰ نفر از هموطنان اشتغال زایی کند. همچنین لازم به ذکر است که دفتر مرکزی شرکت در بازار لاله‌زار تهران واقع است.

مجموعه کلیدچی نمایندگی رسمی لامپ ال ای دی ایران زمین به پخش عمده و فروش عمده لامپ ایران زمین با نازلترین قیمت بازار به سراسر کشور میپردازد. همراهان عزیز جهت دریافت لیست قیمت لامپ ایران زمین و همچنین خرید لامپ LED ایران زمین فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phon icon  مدیر فروش: 09120223341

WHATSAPP ICON پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

 

مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید