مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

                         فرم مشاوره و فروش

تماس با ما

مشاوره و فروش

نور پردازی و انواع نور پردازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نور پردازی و انواع نورپردازی:نورپردازی چیست؟انواع نورپردازی مصنوعی

نور پردازی و انواع نورپردازی:

مجموعه کابل چی پخش کننده انواع محصولات روشنایی ازجمله انواع چراغ خیابانی، پروژکتور، پنل های سقفی، پایه چراغ خیابانی، سیم و کابل، المان های نوری، وال واشر وچراغ های خیابانی گازی و چراغ‌های خورشیدی با پنل جدا  و پنل سر هم انواع لامپ ریسه ای و انواع لامپ ادیسونی و  انواع لامپ های اشکی و بالاست و… جهت نورپردازی و زیباسازی شهرها و اماکن مختلف  آماده ی خدمت رسانی به تمامی نقاط کشور میباشد. نورپردازی یکی از روش های زیبا سازی شهرها، نمای ساختمان ها، بناهای تاریخی و تفریحی و… میباشد که در ادامه به تشریح نورپردازی  و انواع آن خواهیم پرداخت.

نورپردازی چیست؟

نورپردازی  به‌کارگیری هدفمند نور برای رسیدن به جلوه‌های  زیبایی شناختی است. و همچنین استفاده از هر دو نوع منبع نور مصنوعی مانند لامپ‌ها و چراغ‌ها و همچنین نور طبیعی با بهره گرفتن از نور روز است. نورپردازی طبیعی شامل استفاده از پنجره ها،  طاقچه‌ها ی نوری ، نورگیرهای سقفی  می باشد که گاهی به عنوان منبع اصلی نور در طول روز در ساختمان‌ها یا مکان عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از نور طبیعی می‌تواند به جای استفاده از نور مصنوعی، که عامل اصلی مصرف انرژی در ساختمان‌ها است، در مصرف انرژی صرفه‌جویی بسیار زیادی بکند. روشنایی مناسب می‌تواند به بهبود عملکردها در فضا کمک کند، ظاهر فضا را بهبود ببخشد یا اثرات  مثبتی بر روح و روان استفاده کنندگان از آن فضا داشته باشد. در ادامه به معرفی انواع نورپردازی و توضیحات آن میپردازیم پس تا پایان اين مقاله با ما همراه باشید.

انواع نورپردازی مصنوعی

نورپردازی مصنوعی یا همان استفاده کردن از منبع نور غیر طبیعی که در آن به مصرف انرژی پرداخته می شود را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد، که زیر دسته‌هایی نیز دارند:

  1. نورپردازی کاربردی (روشنایی)
  2. نورپردازی صحنه
  3. و نورپردازی معمارانه ( به منظور روشن کردن سازه‌های معماری مثل مجسمه‌ها به کار می رود.)
  4. نورپردازی زیبایی شناختی (به منظور دادن برتری به بعضی از عناصر نسبت به عناصر دیگر مثل نورپردازی تأکیدی به منظور برجسته کردن یکی از عناصر معماری)
  5. نورپردازی دکوراتیو (بر اساس خلق  و افزایش عناصر معمارانه نور محور  است مثل لوستر‌ها)

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phon icon  مدیر فروش: 09120223341

WHATSAPP ICON پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

 

مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید