مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

                         فرم مشاوره و فروش

تماس با ما

مشاوره و فروش

چراغ خیابانی گازی پارس-پخش عمده انواع کله چراغ پارس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت خرید چراغ خیابانی گازی پارسخرید چراغ خیابانی پارسانواع چراغ پارس

قیمت خرید چراغ خیابانی گازی پارس

چراغ خیابانی گازی پارس-روشنایی معابر و  همچنین روشنایی  محیط اطراف برای انسان های متمدن امروزی همواره از اهیمت بالایی برخوردار بوده و هست. به همین دلیل طی چند هزار سال انواع روش های روشنایی به وجود آمده و همواره در حال پیشرفت می باشداز چراغ خیابانی ها برای روشن کردن  اتوبان هاخیابان ها، معابر، کوچه ها و… استفاده می شود.

در حال حاضر دو مدل چراغ خیابانی ال ای دی و چراغ خیابانی گازی(hid) مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ خیابانی led   جدیدترین مدل چراغ خیابانی هست چراغ خیابانی گازی مدل رایجتر آن می باشد.

مشتریان عزیز کابل چی جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی پارس، قیمت چراغ ۷۰ وات پارس و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی و انواع سیم وکابل و انواع پروژکتور و انواع لامپ های سقفی و انواع لامپ های اشکی و انواع لامپ های ادیسونی و انواع لامپ های خورشیدی با پنل های جدا و پنل و انواع لامپ های حبابی و انواع بالاست و ….با کارشناسان ما در حوزه ی فروش در ارتباط باشید.

خرید چراغ خیابانی پارس

در بازار داخلی ایران در زمینه تولید چراغ خیابانی گازی چند شرکت مازینور، گلنور، اطلس نور، پارس نوران و… فعالیت دارند. شرکت گلنور تحت دو برند تجاری گلنور و پارس به تولید و عرضه انواع چراغ خیابانی  به فعالیت می پردازد.

چراغ خیابانی پارس  ابتدابه صورت قاب خالی تولید می گردد که به آن کله چراغ  گفته می شود. و  از قیمت بسیار پایینی نسبت به کیفیتش برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که این چراغ بدون تاییدیه اداره برق می باشد، از این رو بیشتر در دهیاری ها و پروژه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ خیابانی پارس به دلیل اینکه بدون تاییدیه اداره برق می باشد و به صورت قاب خالی تولید می گردد، از قیمت بسیار پایینی نسبت به کیفیتش برخوردار می باشد. و به همین خاطر برای مشتریان  بسیار مقرون به صرفه هستش.

انواع چراغ پارس

چراغ خیابانی پارس از محبوبترین و پرفروش ترین چراغ های خیابانی در بازار می باشد. این چراغ ها در ۴ مدل تولید و به بازار ارائه می گردد که در ادامه بیشتر به این مواردخواهیم پرداخت. دو مدل این چراغ لامپ کم مصرف خور می باشند و دو مدل دیگر آن ترانس خور می باشند.

چراغ پارس لامپ کم مصرف خور: این چراغ در دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده سایز کوچک آن قابلیت تنظیم دلخواه لامپ کم مصرف تا ۶۰ وات را دارد. و سایز بزرگ آن قابلیت تنظیم دلخواه لامپ کم مصرف تا ۸۵ وات را دارد. این چراغ ها با تعبیه یک لامپ روشن می شوند.

 

 

 

چراغ پارس ترانس خور: این چراغ نیز در دو مدل ۱۲۵ وات و ۲۵۰ وات تولید می شود که مدل ۱۲۵ وات آن برای تعبیه ترانس و لامپ گازی ۵۰ وات سدیم، ۷۰ وات سدیم و ۱۲۵ وات جیوه  بسیار مناسب می باشد.

مدل ۲۵۰ وات آن برای تعبیه ترانس و لامپ گازی در توان های ۱۵۰ وات سدیم، ۲۵۰ وات و ۴۰۰ وات می باشد.  لازم به یادآوری است که برای تکمیل و راه اندازی این چراغ به لامپ گازی، استارتر و ترانس نیاز می باشد.

لازم به ذکر است که مجموعه کابل چی تمامی متعلقات چراغ های خیابانی براکت، ترانس، لامپ، استارتر، فتوسل و… را  با نازلترین قیمت به بازار ارائه می دهد.

 

در حال حاضر دو مدل چراغ خیابانی ال ای دی و چراغ خیابانی گازی(hid) مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ خیابانی led  مدل جدیدتر چراغ خیابانی می باشد. چراغ خیابانی گازی مدل رایجتر آن می باشد.

 

چراغ خیابانی گازی پارس

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phon icon  مدیر فروش: 09120223341

WHATSAPP ICON پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

 

مجموعه کابلچی شما را به خرید بهترین انواع سیم و کابل و محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید