لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب | کابلچی

لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب

لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب

 

لامپ های یکی از انواع ابزار یکی از مهم‌ترین ابزارهای تامین روشنایی می باشند لامپ ها به انواع مختلفی دارند از جمله آنها لامپ های کم مصرف لامپ های فلورسنت ای لامپهای رشته ای لامپ های ال ای دی رام های بازی و غیره می توان اشاره نمود که در ایجاد روشنایی برای مصارف غیر خانگی بیشترین کاربرد را دارند از جمله کاربردهای آن می‌توان به تامین روشنایی خیابان‌ها ، معابر ، یا پیاده رو ها تامین روشنایی محوطه های بزرگ و سوله ها و کارخانه ها اشاره نمود.

تولید نور در این لامپ ها بر اساس جنبش مولکولی در گاز هایی که با فشار در داخل محفظه لامپ قرار گرفته‌اند. در ادامه به توضیح مشخصات و نحوه کار این لامپ ها خواهیم پرداخت از بهترین تولید کنندگان لامپ گازی در ایران میتوان به شرکت پارس شهاب اشاره نمود این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ان لامپ های گازی و ال ای دی در ایران می باشد.

 

همراهان گرامی جهت دریافت لیست قیمت لامپ گازی پارچه ها و همچنین خرید انواع لامپ گازی فرم مشاوره فروش را پر نمایید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

از لامپ های گازی برای روشن کردن فضاهای زیر استفاده می‌شود:

 

 

 

کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و فضاهای صنعتی با سقف بلند و متراژ بالا

 

گلخانه‌ها

 

منبع نور در زمان فیلم‌برداری زیر آب

 

چراغ فرود هواپیماها

 

استادیوم‌های فوتبال

 

سالن‌های ورزشی و اجتماعات

 

جاده‌ها و مسیرها

 

نور مورد نیاز بیلبوردها

 

روشنایی‌های عمومی

 

 

 

 

لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب
لامپ ۴۰۰ وات پارس شهاب

 

داخلی

خارجی

 

 

 

پخش عمده لامپ گازی پارس شهاب
لامپ ۲۵۰ وات سدیم

 

لامپ بخار جیوه پارس شهاب
لامپ ۵۰۰ وات بخار جیوه

 

 

بیشترین کاربرد لامپ های گازی در ایجاد و تامین روشنایی معابر و خیابان ها و می باشد انواع مختلفی دارند که می‌توان که عبارت‌اند از لامپ بخار سدیم لامپ بخار جیوه لامپ متال هالید و لامپ زنون.

 

لازم به ذکر است که این لامپ ها به دلیل اینکه در داخل آن ها از گازهای سمی و عناصر سمی استفاده شده است در صورت شکستن این لامپ ها و وارد شدن گاز و عناصر به محیط زیست امکان ایجاد خطراتی برای محیط زیست و افراد را ایجاد می کند.

تماس بگیرید